Uloga eRačuna u digitalizaciji poslovnih procesa

17.2.2020, Zagreb

Cilj konferencije je predstaviti sudionicima iz sektora računovodstva, menadžmenta i informatike novitete i zakonske obveze iz područja digitalnog poslovanja i razmjene eRačun te ih osposobiti za slanje, zaprimanje, obradu i pohranu eRačuna u skladu s europskom normom. Upravo je uvođenje eRačuna u poslovanje početak potpune digitalizacije poslovnih procesa. Ured bez papira postaje imperativ poduzećima u borbi za konkurentnost, a digitalizacija poslovanja jedini alat za ostvarivanje tog cilja.

Opis

Cilj konferencije je predstaviti sudionicima iz sektora računovodstva, menadžmenta i informatike novitete i zakonske obveze iz područja digitalnog poslovanja i razmjene eRačun te ih osposobiti za slanje, zaprimanje, obradu i pohranu eRačuna u skladu s europskom normom. Upravo je uvođenje eRačuna u poslovanje početak potpune digitalizacije poslovnih procesa. Ured bez papira postaje imperativ poduzećima u borbi za konkurentnost, a digitalizacija poslovanja jedini alat za ostvarivanje tog cilja.

Raspored:

08:45-09:00

Prijem i registracija polaznika

09:00-10:30

Primjena eRačuna u poslovanju
  • što je eRačun/ digitalne knjigovodstvene isprave
  • zakonska regulativa za eRačun
  • ovjera eRačuna - certifikati, elektronički potpis i vremenski žig
  • EU norma za eRačun
  • Zakon o elektroničkom računu u javnoj nabavi

10:30-11:00

Pauza za kavu

11:00-12:30

Provođenje digitalizacije kroz eRačun u malim i srednjim tvrtkama
  • eRačun kao nositelj digitalizacije gospodarstva
  • infrastruktura za razmjenu eRačuna iz računala u računalo
  • informacijski posrednici
  • hodogram za prijelaz na digitalno poslovanje
  • proces pojednostavljenja poslovanja kroz tehnička rješenja za digitalizaciju
  • benefit uvođenja eRačuna za primatelja/pošiljatelja
  •  

12:30-13:30

Pauza za ručak

13:30-15:00

Postupak obrade,potpisivanja i likvidature eRačuna i drugih knjigovodstvenih isprava
  • zakoni koji uređuju digitalno poslovanje u Hrvatskoj
  • izbor softvera za digitalno poslovanje (DMS, eArhivi)
  • hodogram ulaska eRačuna (eDokumenata) u tvrtku i uloga zaposlenika u procesu
  • metode digitalizacije dokumenata (softverska i hardverska rješenja)
  • ovjeravanje, potpisivanje i likvidatura eRačuna (eDokumenata)
  • organiziranje eArhiva i ograničavanje pristupa neovlaštenim osobama
  • pretraživanje eArhiva prema unaprijed zadanim parametrima

15:00-15:30

Razvoj novih softvera za poslovanje
  • P2P/qPay
  • veća uloga informacijskih posrednika u B2B sektoru
  • kako ćemo poslovati za 5 godina

Centar za poduku TRINOM

Strojarska cesta 24, Zagreb


Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima