KONFERENCIJA - TRENDOVI U ONLINE PRODAJI
4.7.2019, Zagreb
Kako nova ponašanja kupaca prisiljavaju brandove na promjene te što od toga i kao se odvija u Hrvatskoj? Kako koristiti društvene mreže u prodaji? Kako biti u korak s digitalnim dobom?
Konkurencija je svakim danom sve veća a opstati u online svijetu nije nimalo lako. Kako se uopće odlučiti na online trgovinu i pronaći svoje kupce, kojim sve marketinškim alatima možete unaprijediti svoje poslovanje te kako razmišlja prosječni kupac kada pretražuje proizvode online?
Sve odgovore na ova pitanja dat će Vam stručnjaci iz područja prodaje, online trendova, psihologije kupaca i digitalnog marketinga. Uz sve to, na kraju Vas očekuje radionica na kojoj ćete uz definiranje publike, analizirati tržište i odrediti target te kreativnu strategiju. Pridružite nam se na konferenciji “TRENDOVI U ONLINE PRODAJI”
Opis
Kako nova ponašanja kupaca prisiljavaju brandove na promjene te što od toga i kao se odvija u Hrvatskoj? Kako koristiti društvene mreže u prodaji? Kako biti u korak s digitalnim dobom?
Konkurencija je svakim danom sve veća a opstati u online svijetu nije nimalo lako. Kako se uopće odlučiti na online trgovinu i pronaći svoje kupce, kojim sve marketinškim alatima možete unaprijediti svoje poslovanje te kako razmišlja prosječni kupac kada pretražuje proizvode online?
Sve odgovore na ova pitanja dat će Vam stručnjaci iz područja prodaje, online trendova, psihologije kupaca i digitalnog marketinga. Uz sve to, na kraju Vas očekuje radionica na kojoj ćete uz definiranje publike, analizirati tržište i odrediti target te kreativnu strategiju. Pridružite nam se na konferenciji “TRENDOVI U ONLINE PRODAJI”
09:00-10:30 |
BUDUĆNOST PRODAJEProdajna metrika Trendovi u nagrađivanju prodajnih predstavnika Chatbots, umjetna inteligencija, prodajne kvote i tehnologija B2B ecommerce trendovi Proaktivni CRM budućnosti doc.dr.sc. Jasminka Samardžija |
10:30-11:00 |
Pauza za kavu |
11:00-13:00 |
ONLINE TRENDOVI U SVIJETU I HRVATSKOJ | KAKO SE PONAŠAJU KUPCI NA INTERNETU?eCommerce trendovi u svijetu i u Hrvatskoj Maloprodajna (B2C) ili veleprodajna (B2B) web trgovina Izrada web trgovine Omnichannel Ponašanje kupaca u web trgovinama Online prodaja različitim profilima kupaca Ivica Kruhek dipl. inf., direktor agencije Marker d.o.o. |
13:30-13:30 |
Pauza za ručak |
13:30-16:00 |
KAKO KORISTITI DRUŠTVENE MREŽE U PRODAJI | DIGITALNI MARKETINGConsumer journey - See Think Do Care model Analiza i potencijal tržišta Društvene mreže i alati Interaktivna radionica – 5 Google Adwords faza Andrej Tonković mag.oec., direktor marketinga, digitalna agencija Arbona |
Kongresni centar FORUM Zagreb
(Radnička cesta 50 - centar Green Gold)