Uredba o uredskom poslovanju u 2023.

28.2.2023, ONLINE

S početkom 2023. godine nastupilo je obvezno elektroničko uredsko poslovanje za sva javnopravna tijela. Ukoliko još niste, krajnje je vrijeme da se uskladite sa uredbom. Uredba o Uredskom poslovanju stupila je na snagu još u srpnju 2021. godine, no s jednom važnom prijelaznom odredbom. Prema odredbi čl. 67. Uredbe, javnopravna tijela koja nemaju uspostavljen informacijski sustav uredskog poslovanja u skladu s odredbama ove Uredbe dužna su ga uspostaviti najkasnije do 1. siječnja 2023. Naime, nova Uredba utvrđuje da javnopravna tijela međusobno te s fizičkim i pravnim osobama službeno dopisivanje obavljaju primarno elektroničkim putem. Također, papirno vođenje evidencija u pisarnici odlazi u povijest. Koje sve novosti Uredba donosi u 2023. godini i što je važno za znati možete saznati na predavanju.

Mjesto održavanja
Online
Vrijeme održavanja
28.2.2023.
Cijena
85 eur (640,43 kn) + PDV 
Cijena uključuje
  • Radne materijale u  digitalnom obliku
  • Potvrdu o sudjelovanju 

Uvod

S početkom 2023. godine nastupilo je obvezno elektroničko uredsko poslovanje za sva javnopravna tijela. Ukoliko još niste, krajnje je vrijeme da se uskladite sa uredbom. Uredba o Uredskom poslovanju stupila je na snagu još u srpnju 2021. godine, no s jednom važnom prijelaznom odredbom. Prema odredbi čl. 67. Uredbe, javnopravna tijela koja nemaju uspostavljen informacijski sustav uredskog poslovanja u skladu s odredbama ove Uredbe dužna su ga uspostaviti najkasnije do 1. siječnja 2023. Naime, nova Uredba utvrđuje da javnopravna tijela međusobno te s fizičkim i pravnim osobama službeno dopisivanje obavljaju primarno elektroničkim putem. Također, papirno vođenje evidencija u pisarnici odlazi u povijest. Koje sve novosti Uredba donosi u 2023. godini i što je važno za znati možete saznati na predavanju.

Ciljna skupina

Pozivamo sve zaposlenike državne i javne uprave na koje utječu novine od 1.1.2023. godine.

Raspored konferencije

Predviđeno trajanje edukacije od 11:00 do 13:00 sati sa pauzom.

Iz rasporeda izdvajamo:

− Što predstavlja uredsko poslovanje,

− Obveznici primjene Uredbe o uredskom poslovanju,

− Obveza primjene informacijskog sustava,

− Primitak, otvaranje i pregled pismena i pošiljki,

− Obrada i razvrstavanje pismena,

− Dostava predmeta i pismena u rad,

− Otprema akta.

Pozivamo vas da sve nedumice i upite pošaljete unaprijed na mail adresu info@dashofer.hr te odgovore dobijte na predavanju!

struč. spec. oec. Ivan Vidas

struč. spec. oec. Ivan Vidas

Ivan Vidas, struč. spec. oec. – radno iskustvo krenuo stjecati kao specijalist za obračun plaća i drugog dohotka  u velikim poslovnim sustavima da bi danas karijeru gradio u svijetu financija u međunarodnom okruženju. Kao menadžer kompanije koja se bavi računovodstvom, obračunom plaća i HR -om svakodnevno se bavi pitanjima privlačenja novih zaposlenika, kreiranja financijskih paketa, provođenja intervjua, razvoja djelatnika te sveopćom HR – politikom. Autor je brojnih članaka iz područja financija, HR-a i radnog prava koji su objavljeni u vodećim časopisima koji pokrivaju ta područja. Aktivan je mentor pripravnicima i osobama bez radnog iskustva koje zanima svijet financija i radnog prava. Od strane njemačke certifikacijske kuće dodijeljen mu je certifikat stručnjaka za radno pravo.

Partner

Povezana prijava na seminar

Uredba o uredskom poslovanju u 2023., 28.2.2023 ONLINE

Input:
Do not fill this:
Podaci o polazniku
Tip narudžbenice:
Podaci o polaznicima
Besplatne dodatne usluge
Broj polaznika: 1
CIJENA: 85,00 EUR / 640,43 Kn bez PDV-a / 640.43 Kn

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima

>