ULOGA ERAČUNA U DIGITALIZACIJI POSLOVNIH PROCESA

17.6.2019, Rijeka

Cilj konferencije je predstaviti sudionicima iz sektora računovodstva, menadžmenta i informatike novitete i zakonske obveze iz područja digitalnog poslovanja i razmjene eRačun te ih osposobiti za slanje, zaprimanje,obradu i pohranu eRačuna u skladu s europskom normom. Upravo je uvođenje eRačuna u poslovanje početak potpune digitalizacije poslovnih procesa. Ured bez papira postaje imperativ poduzećima u borbi za konkurentnost,a digitalizacija poslovanja jedini alat za ostvarivanje tog cilja.

Mjesto održavanja
Hotel Jadran, Rijeka
Vrijeme održavanja
17.06.2019.
Cijena
999,00 KN + PDV
  • Cijena za prvog polaznika 999,00 + PDV
  • Cijena za drugog polaznika iz iste firme 699,30 + PDV
  • Treća osobe iz iste firme besplatno sudjeluje na konferenciji
Cijena uključuje
  • radne materijale u printanom i digitalnom obliku
  • pauza za kavu i zakuska
  • certifikat o odslušanom predavanju
Posljednja slobodna mjesta
22
 
 

Uvod

Cilj konferencije je predstaviti sudionicima iz sektora računovodstva, menadžmenta i informatike novitete i zakonske obveze iz područja digitalnog poslovanja i razmjene eRačun te ih osposobiti za slanje, zaprimanje,obradu i pohranu eRačuna u skladu s europskom normom. Upravo je uvođenje eRačuna u poslovanje početak potpune digitalizacije poslovnih procesa. Ured bez papira postaje imperativ poduzećima u borbi za konkurentnost,a digitalizacija poslovanja jedini alat za ostvarivanje tog cilja.

Ciljna skupina

Korist od sudjelovanja na seminaru imaju zaposlenici računovodstva, menadžment i informatički sektor jer se uvođenjem eRačuna u poslovanje dosadašnji nekorisni radni procesi potpisivanja, odobravanja, likvidature, pretipkavanja i ručnog ovjeravanja dokumenata zamjenjuju digitalnom obradom eRačuna i pratećih knjigovodstvenih isprava čime se ostvaruju znatne uštede. 

Raspored konferencije

09:00-10:30

Primjena eRačuna u poslovanju

Maja Jurišić Prlić bacc.oec.

  • što je eRačun/ digitalne knjigovodstvene isprave
  • zakonska regulativa za eRačun
  • ovjera eRačuna - certifiktati,elektronički potpis i vremenski žig
  • EU norma za eRačun
  • Zakon o elektroničkom računu u javnoj nabavi

10:30-11:00

Pauza za kavu

11:00-12:30

Provođenje digitalizacije kroz eRačun u malim i srednjim tvrtkama

Maja Jurišić Prlić bacc.oec.

  • eRačun kao nositelj digitalizacije gospodarstva
  • infrastruktura za razmjenu eRačuna iz računala u računalo
  • informacijski posrednici
  • hodogram za prijelaz na digitalno poslovanje
  • proces pojednostavljenja poslovanja kroz tehnička rješenja za digitalizaciju
  • benefit uvođenja eRačuna za primatelja/pošiljatelja 

12:30-13:30

Pauza za ručak

13:30-15:00

Postupak obrade,potpisivanja i likvidature eRačuna i drugih knjigovodstvenih isprava

Josip Kovačec mag.oec.

  • zakoni koji uređuju digitalno poslovanje u Hrvatskoj
  • izbor softvera za digitalno poslovanje (DMS, eArhivi)
  • hodogram ulaska eRačuna (eDokumenata) u tvrtku i uloga zaposlenika u procesu
  • metode digitalizacije dokumenata (softverska i hardverska rješenja)
  •  ovjeravanje, potpisivanje i likvidatura eRačuna (eDokumenata)
  • organiziranje eArhiva i ograničavanje pristupa neovlaštenim osobama
  • pretraživanje eArhiva prema unaprijed zadanim parametrima

15:00-15:30

Razvoj novih softvera za poslovanje

Josip Kovačec mag.oec.

  • P2P/ qPay
  • veća uloga informacijskih posrednika u B2B sektoru
  • kako ćemo poslovati za 5 godina

Maja Jurišić Prlić bacc.oec.

Maja Jurišić Prlić bacc.oec.

Stručna suradnica i dugogodišnja tajnica Instituta za ePoslovanje, specijalizirana za sustave za upravljanje digitalnom dokumentacijom (eDokumentima) i sustava pohrane digitalnih dokumenata (eArhiva). Predavačica i voditeljica stručnih edukacijskih radionica na temu eRačuna i ePoslovanja s naglaskom na bespapirno poslovanje. Sudionica više stručnih informativno-tehničkih radionica Europske komisije na temu eRačuna i primjene obaveznog eRačuna u javnoj nabavi te digitalizacije Europe.  Proteklih godina zaposlena u knjigovodstvenom birou, nakon više od desetljeća novinarskog staža. Sudionica brojnih okruglih stolova na temu eRačuna i stručnih skupina za promociju i prilagodbu na segmente ePoslovanja koje je, kao obavezu, pred Hrvatsku stavila Europska unija.

Josip Kovačec mag.oec

Josip Kovačec mag.oec

Završio Ekonomski fakultet u Zagrebu. Trenutno na funkciji direktora prodaje servisa Moj-eRačun. Izuzetno involviran u tržište eRačuna, eDokumenata i srodnih djelatnosti od 2015. godine. Jedan od vodećih konzultanata u Hrvatskoj u području digitalizacije hrvatskog gospodarstva. Godine 2017. preuzima vođenje cjelokupnog prodajnog sektora servisa Moj-eRačun, pokrivajući pri tome eDokumente, sustave za upravljanje poslovnom dokumentacijom i sustave za arhiviranje. Uz sve navedeno, obavlja funkciju internog trenera voditelja ključnih korisnika te redovnog predavača edukacijskih radionica servisa Moj-eRačun. Održao je stotine sastanaka diljem Hrvatske te proveo više od 300 tvrtki u procesu digitalizacije, a među kojima je i projekt tehničke provedbe digitalizacije INA-e d.d. Jednako tako, njegovu karijeru obilježila su i  gostovanja na renomiranim edukacijama i konferencijama poput DignetDays-a, Liderove edukacije o eRačunu te uloga gostujućeg predavača na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. Također sudjelovao na prestižnim međunarodnim tehnološkim konferencijama poput Web Summita u Lisabonu 2017. godine.

HOTEL Jadran

Šetalište XIII divizije 46, 51000, Rijeka

Partner

Oprostite, na ovu konferenciju se više ne možete prijaviti.


Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima

>