Uloga eRačuna u digitalizaciji poslovnih procesa
20.2.2019, Zagreb
Cilj konferencije je predstaviti sudionicima iz sektora računovodstva, menadžmenta i informatike novitete i zakonske obveze iz područja digitalnog poslovanja i razmjene eRačun te ih osposobiti za slanje, zaprimanje, obradu i pohranu eRačuna u skladu s europskom normom. Upravo je uvođenje eRačuna u poslovanje početak potpune digitalizacije poslovnih procesa. Ured bez papira postaje imperativ poduzećima u borbi za konkurentnost, a digitalizacija poslovanja jedini alat za ostvarivanje tog cilja.
- radne materijale u printanom i digitalnom obliku
- pauza za kavu i zakuska
Polaznici konferencije bit će osposobljeni da samostalno upravljaju procesom digitalizacije poslovnih procesa kroz postupak uvođenja eRačuna te da pravodobno i efikasno odgovore na promjene u poslovanju koje je, kao cilj koji bi trebao biti ostvaren 2020. godine, Europska unija zadala zemljama članicama.
Uvod
Cilj konferencije je predstaviti sudionicima iz sektora računovodstva, menadžmenta i informatike novitete i zakonske obveze iz područja digitalnog poslovanja i razmjene eRačun te ih osposobiti za slanje, zaprimanje, obradu i pohranu eRačuna u skladu s europskom normom. Upravo je uvođenje eRačuna u poslovanje početak potpune digitalizacije poslovnih procesa. Ured bez papira postaje imperativ poduzećima u borbi za konkurentnost, a digitalizacija poslovanja jedini alat za ostvarivanje tog cilja.
Ciljna skupina
Korist od sudjelovanja na seminaru imaju zaposlenici računovodstva, menadžment i informatički sektor jer se uvođenjem eRačuna u poslovanje dosadašnji nekorisni radni procesi potpisivanja, odobravanja, likvidature, pretipkavanja i ručnog ovjeravanja dokumenata zamjenjuju digitalnom obradom eRačuna i pratećih knjigovodstvenih isprava čime se ostvaruju znatne uštede.
Raspored konferencije
|
Maja Jurišić Prlić, bacc. oec.
Stručna suradnica i dugogodišnja tajnica Instituta za ePoslovanje, specijalizirana za sustave za upravljanje digitalnom dokumentacijom (eDokumentima) i sustava pohrane digitalnih dokumenata (eArhiva). Predavačica i voditeljica stručnih edukacijskih radionica na temu eRačuna i ePoslovanja s naglaskom na bespapirno poslovanje. Sudionica više stručnih informativno-tehničkih radionica Europske komisije na temu eRačuna i primjene obaveznog eRačuna u javnoj nabavi te digitalizacije Europe. Proteklih godina zaposlena u knjigovodstvenom birou, nakon više od desetljeća novinarskog staža. Sudionica brojnih okruglih stolova na temu eRačuna i stručnih skupina za promociju i prilagodbu na segmente ePoslovanja koje je, kao obavezu, pred Hrvatsku stavila Europska unija.
Josip Kovačec, mag. oec
Završio Ekonomski fakultet u Zagrebu. Trenutno na funkciji direktora prodaje servisa Moj-eRačun. Izuzetno involviran u tržište eRačuna, eDokumenata i srodnih djelatnosti od 2015. godine. Jedan od vodećih konzultanata u Hrvatskoj u području digitalizacije hrvatskog gospodarstva. Godine 2017. preuzima vođenje cjelokupnog prodajnog sektora servisa Moj-eRačun, pokrivajući pri tome eDokumente, sustave za upravljanje poslovnom dokumentacijom i sustave za arhiviranje. Uz sve navedeno, obavlja funkciju internog trenera voditelja ključnih korisnika te redovnog predavača edukacijskih radionica servisa Moj-eRačun. Održao je stotine sastanaka diljem Hrvatske te proveo više od 300 tvrtki u procesu digitalizacije, a među kojima je i projekt tehničke provedbe digitalizacije INA-e d.d. Jednako tako, njegovu karijeru obilježila su i gostovanja na renomiranim edukacijama i konferencijama poput DignetDays-a, Liderove edukacije o eRačunu te uloga gostujućeg predavača na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. Također sudjelovao na prestižnim međunarodnim tehnološkim konferencijama poput Web Summita u Lisabonu 2017. godine.
Alen David Jeđud
Alen David Jeđud je savjetnik Uprave u Elektronički računi d.o.o. Na projektima implementacije eRačuna i drugih eDokumenata u poslovanje radi preko 5 godina a od većih projekata na kojima je sudjelovao ističe se implementacija eRačuna u INA d.d. te u Grad Zagreb te usklađenje i povezivanje servisa Moj-eRačun na EU mrežu posrednika za razmjenu eRačuna. Na projektima kod korisnika rađena implementacija eRačuna na ulaznoj strani, a u slučaju INA d.d. i na izlaznoj te je rađena integracija u nekoliko programskih rješenja s ciljem potpune digitalizacije računovodstvenih procesa. Alen trenutno radi na pripremi sustava i organizacije širenja tehničkih sektora na strana tržišta. Kao savjetnik Uprave dnevno sudjeluje na situacijama usmjeravanja razvoja Moj-eRačun sustava i drugih proizvoda iz mreže usluga Elektronički računi d.o.o. (kao što su Moj-DMS, Moj-eArhiv, Moj-Bi i Plati.me servisi), partnerske mreže ERP pružatelja usluga te konzultacijama za uvođenje eRačuna u poslovanje. Uz savjetodavni rad u tvrtki Elektronički računi d.o.o., Alen David Jeđud je i osnivač i direktor tvrtke FLIPENDO DEVELOPMENT d.o.o. koja se bavi razvojem poslovnih programskih rješenja te konzultacijama oko implementacija naprednih programskih rješenja.
Suradnici