Uloga eRačuna u digitalizaciji poslovnih procesa

20.2.2019, Zagreb

Cilj konferencije je predstaviti sudionicima iz sektora računovodstva, menadžmenta i informatike novitete i zakonske obveze iz područja digitalnog poslovanja i razmjene eRačun te ih osposobiti za slanje, zaprimanje, obradu i pohranu eRačuna u skladu s europskom normom. Upravo je uvođenje eRačuna u poslovanje početak potpune digitalizacije poslovnih procesa. Ured bez papira postaje imperativ poduzećima u borbi za konkurentnost, a digitalizacija poslovanja jedini alat za ostvarivanje tog cilja.

Mjesto održavanja
Zagreb
20.02.2019.
Cijena
999,00 KN + PDV
Cijena uključuje
  • radne materijale u printanom i digitalnom obliku
  • pauza za kavu i zakuska
Posljednja slobodna mjesta
25
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Polaznici konferencije bit će osposobljeni da samostalno upravljaju procesom digitalizacije poslovnih procesa kroz postupak uvođenja eRačuna te da pravodobno i efikasno odgovore na promjene u poslovanju koje je, kao cilj koji bi trebao biti ostvaren 2020. godine, Europska unija zadala zemljama članicama.

Uvod

Cilj konferencije je predstaviti sudionicima iz sektora računovodstva, menadžmenta i informatike novitete i zakonske obveze iz područja digitalnog poslovanja i razmjene eRačun te ih osposobiti za slanje, zaprimanje, obradu i pohranu eRačuna u skladu s europskom normom. Upravo je uvođenje eRačuna u poslovanje početak potpune digitalizacije poslovnih procesa. Ured bez papira postaje imperativ poduzećima u borbi za konkurentnost, a digitalizacija poslovanja jedini alat za ostvarivanje tog cilja.

Ciljna skupina

Korist od sudjelovanja na seminaru imaju zaposlenici računovodstva, menadžment i informatički sektor jer se uvođenjem eRačuna u poslovanje dosadašnji nekorisni radni procesi potpisivanja, odobravanja, likvidature, pretipkavanja i ručnog ovjeravanja dokumenata zamjenjuju digitalnom obradom eRačuna i pratećih knjigovodstvenih isprava čime se ostvaruju znatne uštede. 

Raspored konferencije

Raspored:

08:45-09:00

Prijem i registracija polaznika

09:00-10:30

Primjena eRačuna u poslovanju
  • što je eRačun/ digitalne knjigovodstvene isprave
  • zakonska regulativa za eRačun
  • ovjera eRačuna - certifiktati, elektronički potpis i vremenski žig
  • EU norma za eRačun
  • Zakon o elektroničkom računu u javnoj nabavi

10:30-11:00

Pauza za kavu

11:00-12:30

Provođenje digitalizacije kroz eRačun u malim i srednjim tvrtkama
  • eRačun kao nositelj digitalizacije gospodarstva
  • infrastruktura za razmjenu eRačuna iz računala u računalo
  • informacijski posrednici
  • hodogram za prijelaz na digitalno poslovanje
  • proces pojednostavljenja poslovanja kroz tehnička rješenja za digitalizaciju
  • benefit uvođenja eRačuna za primatelja/pošiljatelja
  •  

12:30-13:30

Pauza za ručak

13:30-15:00

Postupak obrade,potpisivanja i likvidature eRačuna i drugih knjigovodstvenih isprava
  •  zakoni koji uređuju digitalno poslovanje u Hrvatskoj
  • izbor softvera za digitalno poslovanje (DMS, eArhiv)
  • hodogram ulaska eRačuna (eDokumenata) u tvrtku i uloga zaposlenika u procesu
  • metode digitalizacije dokumenata (softverska i hardverska rješenja)
  •  ovjeravanje, potpisivanje i likvidatura eRačuna (eDokumenata)
  • organiziranje eArhiva i ograničavanje pristupa neovlaštenim osobama
  • pretraživanje eArhiva prema unaprijed zadanim parametrima

15:00-15:30

Razvoj novih softvera za poslovanje
  • P2P/ qPay
  • veća uloga informacijskih posrednika u B2B sektoru
  • kako ćemo poslovati za 5 godina

Maja Jurišić Prlić bacc.oec.

Maja Jurišić Prlić bacc.oec.

Stručna suradnica i dugogodišnja tajnica Instituta za ePoslovanje, specijalizirana za sustave za upravljanje digitalnom dokumentacijom (eDokumentima) i sustava pohrane digitalnih dokumenata (eArhiva). Predavačica i voditeljica stručnih edukacijskih radionica na temu eRačuna i ePoslovanja s naglaskom na bespapirno poslovanje. Sudionica više stručnih informativno-tehničkih radionica Europske komisije na temu eRačuna i primjene obaveznog eRačuna u javnoj nabavi te digitalizacije Europe.  Proteklih godina zaposlena u knjigovodstvenom birou, nakon više od desetljeća novinarskog staža. Sudionica brojnih okruglih stolova na temu eRačuna i stručnih skupina za promociju i prilagodbu na segmente ePoslovanja koje je, kao obavezu, pred Hrvatsku stavila Europska unija.

Josip Kovačec mag.oec

Josip Kovačec mag.oec

Završio Ekonomski fakultet u Zagrebu. Trenutno na funkciji direktora prodaje servisa Moj-eRačun. Izuzetno involviran u tržište eRačuna, eDokumenata i srodnih djelatnosti od 2015. godine. Jedan od vodećih konzultanata u Hrvatskoj u području digitalizacije hrvatskog gospodarstva. Godine 2017. preuzima vođenje cjelokupnog prodajnog sektora servisa Moj-eRačun, pokrivajući pri tome eDokumente, sustave za upravljanje poslovnom dokumentacijom i sustave za arhiviranje. Uz sve navedeno, obavlja funkciju internog trenera voditelja ključnih korisnika te redovnog predavača edukacijskih radionica servisa Moj-eRačun. Održao je stotine sastanaka diljem Hrvatske te proveo više od 300 tvrtki u procesu digitalizacije, a među kojima je i projekt tehničke provedbe digitalizacije INA-e d.d. Jednako tako, njegovu karijeru obilježila su i  gostovanja na renomiranim edukacijama i konferencijama poput DignetDays-a, Liderove edukacije o eRačunu te uloga gostujućeg predavača na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. Također sudjelovao na prestižnim međunarodnim tehnološkim konferencijama poput Web Summita u Lisabonu 2017. godine.

Alen David Jeđud mag.oec

Alen David Jeđud mag.oec


Alen David Jeđud je direktor sektora informatike i tehničke podrške u Elektronički računi d.o.o. Na projektima implementacije eRačuna u poslovanje radi gotovo 4 godine a od posljednji od većih projekata ističe se implementacija eRačuna u INA d.d. te u Grad Zagreb. Na tim projektu je rađena implementacija eRačuna na ulaznoj strani, a u slučaju INA d.d. i na izlaznoj te je rađena integracija u nekoliko programskih rješenja. Alen trenutno radi na pripremi sustava i organizacije širenja tehničkih sektora na strana tržišta. Kao direktor tehničke podrške dnevno sudjeluje na situacijama vođenja tehničke podrške i razvoja Moj-eRačun sustava, partnerske mreže ERP pružatelja usluga te konzultacijama za uvođenje eRačuna u poslovanje. Uz rad u tvrtki Elektronički računi d.o.o., Alen David Jeđud je i osnivač i direktor tvrtke FLIPENDO DEVELOPMENT j.d.o.o. koja se bavi razvojem poslovnih programskih rješenja te konzultacijama oko implementacija naprednih programskih rješenja.

Partner

Povezana prijava na seminar

KONFERENCIJA E- RAČUNI, 20.2.2019 Zagreb

Input:
Do not fill this:
Podaci o polazniku
Tip narudžbenice:
Podaci o polaznicima
Besplatne dodatne usluge
Broj polaznika: 1
CIJENA: 999,00 Kn bez PDV-a

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima

>