Online konferencija: Izazovi modernog poslovanja

28.4.2021, ONLINE

Pandemija je promijenila radne procese u gotovo svim sektorima. Odjeli za ljudske resurse morali su se nositi s novim i neočekivanim zadacima. Voditelji i menadžeri su se morali prilagoditi trenutnoj situaciji, ali istodobno razmišljati o tome kako će izgledati život u tvrtkama nakon pandemije te kako će strukturirati svoje timove i poslovanje. Zaposlenici su se odavno prilagodili online radu od kuće,  a kako najefikasnije voditi takav virtualan tim i pri tome voditi računa o zaštiti osobnih podataka? Također, promjene u Zakonu o radu predviđene su tek za 2022. godinu, međutim, što nam trenutno zakonodavstvo definira te kakvo je uopće trenutno tržište rada, saznajte na konferenciji!

Mjesto održavanja
Online
Vrijeme održavanja
28.04.2021
Cijena
999,00 KN + PDV
  • Cijena za prvog polaznika 999,00 + PDV
  • Cijena za drugog polaznika iz iste firme i svakog sljedećeg 699,30 + PDV
Cijena uključuje
  • radne materijale u  digitalnom obliku
  • certifikat o odslušanom predavanju
 

Uvod

Pandemija je promijenila radne procese u gotovo svim sektorima. Odjeli za ljudske resurse morali su se nositi s novim i neočekivanim zadacima. Voditelji i menadžeri su se morali prilagoditi trenutnoj situaciji, ali istodobno razmišljati o tome kako će izgledati život u tvrtkama nakon pandemije te kako će strukturirati svoje timove i poslovanje. Zaposlenici su se odavno prilagodili online radu od kuće,  a kako najefikasnije voditi takav virtualan tim i pri tome voditi računa o zaštiti osobnih podataka? Također, promjene u Zakonu o radu predviđene su tek za 2022. godinu, međutim, što nam trenutno zakonodavstvo definira te kakvo je uopće trenutno tržište rada, saznajte na konferenciji!

Ciljna skupina

Online konferencija namijenjena je rukovoditeljima, menadžerima, čelnicima, direktorima, vlasnicima poduzeća i ljudskim resursima te svima koji žele saznati novosti i praktične savjete za nastavak poslovanja.

Raspored konferencije

09:00 – 10:00 1. Blok predavanja

Predavačica: Dr.sc. Neda Fleur Janovski

Kako voditi izazovne razgovore u online okruženju,

Konfliktne situacije – praktični savjeti,

Upravljanje stresom.

10:00 - 10:15 Pauza

10:15 – 11:15 2. Blok predavanja

Predavač: Igor Strmečki mag.ing. MBA

Suradnja virtualnog tima,

Novo okruženje – kombinacija rada online i iz ureda,

Pravilna primjena GDPR uredbe u trenutnoj situaciji.

11:15 - 11:30 Pauza

11:30 – 12:30 3. Blok predavanja

Predavač: Darko Graf dipl.iur.

Važeće zakonodavstvo i tržište rada,

Evidencija radnog vremena, odmori, dopusti i naknade.

dr. sc. Neda Fleur Janovski

dr. sc. Neda Fleur Janovski

Već deset godina djeluje kao trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Održala je više od 300 otvorenih i oko 60 inhouse seminara na kojima je ukupno sudjelovalo 5015 polaznika. Sažimajući svoja poslovna znanja i dugogodišnje iskustvo kreirala je dvije vlastite metode učenja: Manageship® i RealityPracticeSituation® Autor je knjige Kôd uspjeha, član je International Assoation of Coaching, SAD. Stalno usavršava svoja znanja u Londonu (najčešće) i u Bruxelles-u. Kroz svoje djelovanje usmjerena je na poticanje cjeloživotnog učenja, osobni razvoj svakog pojedinca, održavanje grupnih, a posebno individualnih treninga te na dijeljenje znanja za koje vjeruje da mora biti dostupno svakom tko se želi razvijati i napredovati.

Dugogdišnju karijeru gradila je dvadeset i dvije godine u PLIVI, najduže u Odnosima s javnošću i Korporativnim komunikacijama gdje je razvila vlastiti "know-how" za rješavanje brojnih poslovnih situacija, djelujući na međunarodnim tržištima Velike Britanije, Francuske, Sjedinjenih Američkih Država, Italije, Češke, Poljske i Njemačke. 

Igor Strmečki mag.ing.MBA

Igor Strmečki mag.ing.MBA

Nakon više od 20 godina provedenih na vodećim poslovnim i informacijsko - tehnološkim pozicijama u regionalnim korporacijama, Igor Strmečki danas uspješno savjetuje o svim aspektima poslovanja u vlastitoj konzultantskoj tvrtki „Pragmatekh“. Kako on voli reći - 'uspješno premoštavaju nerazumijevanje tehnike i poslovanja'. Uspješno su vodili projekte GDPR usklađenja u više od 100 organizacija, te su imenovani Službenikom za zaštitu podataka u mnogim međunarodnim i domaćim organizacijama

Darko Graf dipl. iur.

Darko Graf dipl. iur.

 Nakon završenog pripravničkog staža u odvjetništvu, položenog pravosudnog ispita i upisa u Imenik odvjetnika Hrvatske odvjetničke komore, osniva i započinje rad u vlastitom odvjetničkom društvu Alija Hrastinski & Graf, j.t.d. sa sjedištem u Zagrebu, u kojem i trenutno radi kao odvjetnik. U odvjetništvu je neprekidno od 2003. godine, od kada se najčešće susreće s pitanjima i problematikom radnog, ovršnog i građanskog prava.

Partner

Povezana prijava na seminar

Online konferencija: Izazovi modernog poslovanja, 28.4.2021 ONLINE

Input:
Do not fill this:
Podaci o polazniku
Tip narudžbenice:
Podaci o polaznicima
Besplatne dodatne usluge
Broj polaznika: 1
CIJENA: 999,00 Kn bez PDV-a

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima

>