KONFERENCIJA - TRENDOVI U ONLINE PRODAJI

4.7.2019, Zagreb

Kako nova ponašanja kupaca prisiljavaju brandove na promjene te što od toga i kao se odvija u Hrvatskoj? Kako koristiti društvene mreže u prodaji? Kako biti u korak s digitalnim dobom?

Konkurencija je svakim danom sve veća a opstati u online svijetu nije nimalo lako. Kako se uopće odlučiti na online trgovinu i pronaći svoje kupce, kojim sve marketinškim alatima možete unaprijediti svoje poslovanje te kako razmišlja prosječni kupac kada pretražuje proizvode online?

Sve odgovore na ova pitanja dat će Vam stručnjaci iz područja prodaje, online trendova, psihologije kupaca i digitalnog marketinga. Uz sve to, na kraju Vas očekuje radionica na kojoj ćete uz definiranje publike, analizirati tržište i odrediti target te kreativnu strategiju. Pridružite nam se na konferenciji “TRENDOVI U ONLINE PRODAJI”

Mjesto održavanja
Kongresni centar FORUM Zagreb
Vrijeme održavanja
04.07.2019.
Cijena
999,00 KN + PDV
  • Cijena za prvog polaznika 999,00 + PDV
  • Cijena za drugog polaznika iz iste firme 699,30 + PDV
  • Treća osobe iz iste firme besplatno sudjeluje na konferenciji
Cijena uključuje
  • radne materijale u printanom i digitalnom obliku
  • pauza za kavu i zakusku
Posljednja slobodna mjesta
24
 
 

Uvod

Kako nova ponašanja kupaca prisiljavaju brandove na promjene te što od toga i kao se odvija u Hrvatskoj? Kako koristiti društvene mreže u prodaji? Kako biti u korak s digitalnim dobom?

Konkurencija je svakim danom sve veća a opstati u online svijetu nije nimalo lako. Kako se uopće odlučiti na online trgovinu i pronaći svoje kupce, kojim sve marketinškim alatima možete unaprijediti svoje poslovanje te kako razmišlja prosječni kupac kada pretražuje proizvode online?

Sve odgovore na ova pitanja dat će Vam stručnjaci iz područja prodaje, online trendova, psihologije kupaca i digitalnog marketinga. Uz sve to, na kraju Vas očekuje radionica na kojoj ćete uz definiranje publike, analizirati tržište i odrediti target te kreativnu strategiju. Pridružite nam se na konferenciji “TRENDOVI U ONLINE PRODAJI”

Ciljna skupina

Konferencija je namijenjena menadžerima, voditeljima i direktorima prodaje i marketinga, voditeljima ključnih kupaca, vlasnicima malih i srednjih tvrtki te poslovnim ljudima na različitim razinama organizacije koji imaju doticaj s marketingom i prodajom. Također namijenjena je svima koji žele naučiti kako unaprijediti prodaju, analizirati tržište, kako se ponašaju kupci na internetu, kako povećati učinkovitost prodajnih alata te poboljšati vještine i tehnike radnika, kao i onima koje zanima kakva nas budućnost prodaje očekuje.

Raspored konferencije

09:00-10:30

BUDUĆNOST PRODAJE

Prodajna metrika
Korisničko iskustvo i korisničko zadovoljstvo

Trendovi u nagrađivanju prodajnih predstavnika
Kroz koje digitalne kanale širiti prodaju?

Chatbots, umjetna inteligencija, prodajne kvote i tehnologija
Trebamo li povećati ili smanjiti prodajni tim?

B2B ecommerce trendovi
Video materijali i voice search, brisanje granica između fizičkog i digitalnog svijeta

Proaktivni CRM budućnosti
Individualizacija i personalizacija

doc.dr.sc. Jasminka Samardžija

10:30-11:00

Pauza za kavu

11:00-13:00

ONLINE TRENDOVI U SVIJETU I HRVATSKOJ | KAKO SE PONAŠAJU KUPCI NA INTERNETU?

eCommerce trendovi u svijetu i u Hrvatskoj
Saznajte koje tektonske promjene se odvijaju na svjetskim tržištima, kako eCommerce utječe na dosadašnje modele prodaje? Kako nova ponašanja kupaca prisiljavaju brandove na promjene te što od toga i kako se odvija u Hrvatskoj?

Maloprodajna (B2C) ili veleprodajna (B2B) web trgovina
Sličnosti i razlike, koja nam treba, na što paziti?

Izrada web trgovine
Gdje krenuti s pripremama, kako se ekipirati, na što paziti, od kojih faza se sastoji te koje su uloge trgovca u svakoj od tih faza?

Omnichannel
Spajanje online i offline prodaje u jedinstveno iskustvo za kupca

Ponašanje kupaca u web trgovinama
Kako se zapravo kupci ponašaju u vašoj web trgovini i koji su to detalji koji će odlučiti hoće li vaša web trgovina biti jednostavna i intuitivna za korištenje ili će je kupci izbjegavati

Online prodaja različitim profilima kupaca
Kako komunikaciju i detalje u web trgovini prilagoditi različitim psihološkim profilima kupaca

Ivica Kruhek dipl. inf., direktor agencije Marker d.o.o.

13:30-13:30

Pauza za ručak

13:30-16:00

KAKO KORISTITI DRUŠTVENE MREŽE U PRODAJI | DIGITALNI MARKETING

Consumer journey - See Think Do Care model
Kako bi shvatili na koji način funkcionira online oglašavanje detaljnije ćemo ući u priču kroz model “see think do care” kroz koji će se lakše moći shvatiti svaka faza u kojoj možemo zateći našeg potencijalnog korisnika, te na koji način mu prići

Analiza i potencijal tržišta
Na praktičnim primjerima pokazat će se na koji način odrediti kakav je potencijal te koji budžet je potreban za kvalitetno online oglašavanje

Društvene mreže i alati
Google Adwords oglašavanje
Facebook oglašavanje
Instagram oglašavanje
Newsletter oglašavanje

Interaktivna radionica – 5 Google Adwords faza
Definiranje publike, targeting, kreativa, mjerenje

Andrej Tonković mag.oec., direktor marketinga, digitalna agencija Arbona

dr.sc. Jasminka Samardžija, prof.v.š.

dr.sc. Jasminka Samardžija, prof.v.š.

Profesorica Mikroekonomije i Makroekonomije na RIT – Croatia, autorica knjige ‘Intervjui sa 100 hrvatskih lidera o životu i razvoju karijere’ i direktorica tvrtke Motivacijski govornik d.o.o. Aktivna je i u domeni neformalne i formalne edukacije. Njezini treninzi uključuju praktična i dinamična predavanja, vježbe i zajedničke debate, što omogućuje svakom polazniku sagledavanje individualne korisnosti sadržaja seminara. Kontinuirano se usavršava u području motivacije, komunikacije i psihologije (Medijacija – nenasilno rješavanje konflikta, RWCT – tečaj FSO-a, CARNET-ov e-learning i Izrada online tečaja), upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2008 lead auditor) i EFQM modela poslovne izvrsnosti. Aktivna je autorica znanstvenih i stručnih članaka, kao i sudionica na interdisciplinarnim hrvatskim i međunarodnim konferencijama. Specijalizirala se za područje leadershipa, procjene i izgradnje prodajnog tima te za razvoj strategije holističkog pristupa razvoju organizacijskih procesa baziranog na samoprocjenjivanju, a životni i poslovni slogan koji voli dijeliti s drugima je: Ti to možeš!

Ivica Kruhek dipl.inf.

Ivica Kruhek dipl.inf.

Ivica Kruhek direktor je tvrtke Marker d.o.o., najnagrađivanije domaće eCommerce agencije koja je do sada izradila više od 120 web trgovina. Kroz više od petnaest godina iskustva pomogao je mnogim domaćim i stranim tvrtkama da digitalne kanale uspješno stave u funkciju ostvarenja svojih poslovnih ciljeva. Posljednjih godina svoj fokus usmjerio je na proučavanje psihologije ponašanja korisnika na internetu što postaje ključan faktor u postizanju rezultata na webu.

Andrej Tonković mag.oec.

Andrej Tonković mag.oec.

Andrej Tonković trenutno radi u digitalnoj agenciji Arbona kao direktor marketinga. U posljednjim godinama radio je na online strategiji oglašavanja ključnih klijenata što uključuje Google Adwords, Google Analytics, Newsletter kampanje, oglašavanje na društvenim mrežama te optimizaciju. Također je zadužen za izradu media planova, planiranju strategije i mjerenja uspješnosti online oglašavanja.

Kongresni centar FORUM Zagreb

(Radnička cesta 50 - centar Green Gold)

Partner

Povezana prijava na seminar

KONFERENCIJA: TRENDOVI U ONLINE PRODAJI, 4.7.2019 Zagreb

Input:
Do not fill this:
Podaci o polazniku
Tip narudžbenice:
Podaci o polaznicima
Besplatne dodatne usluge
Broj polaznika: 1
CIJENA: 999,00 Kn bez PDV-a

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima

>