Mjesto održavanja
Zagreb, TRINOM, Strojarska 24
Vrijeme održavanja
30.01.2020.
Cijena
999,00 KN + PDV
- Cijena za prvog polaznika 999,00 + PDV
- Cijena za drugog polaznika iz iste firme 699,30 + PDV
- Treća osobe iz iste firme besplatno sudjeluje na konferenciji
Cijena uključuje
- radne materijale u printanom i digitalnom obliku
- pauza za kavu i zakuska
- certifikat o odslušanom predavanju
Posljednja slobodna mjesta
22
Uvod
Konferencija je namijenjena svima koji žele na jednom mjestu saznati sve detaljne informacije i novosti za računovođe i knjigovođe. Porezna reforma uvela je mnoge polemike i rasprave u računovodstveno/financijskom okruženju tijekom zadnjih mjeseci. Pridružite nam se 30.01.2020. i saznajte sve novosti na jednom mjestu.
Ciljna skupina
Na jednom mjestu pružiti sve detaljne informacije vezane uz izmjene i novosti, a značajni su za računovođe i knjigovođe. Iz seminara će biti izuzeto nepotrebno teoretiziranje i sve one informacije koje nemaju računovodstvene implikacije. Porezna reforma uvela je mnoge polemike i rasprave u računovodstveno/financijskom okruženju tijekom zadnjih mjeseci. Ovom radionicom ćemo obuhvatiti sve stare obveze te izmjene i dopune zakona koje će nastupiti u narednoj godini.
Raspored konferencije
08:45-09:00
|
Registracija polaznika
|
09:00-10:30
|
Mira Ognjan mag.oec
- očekivane promjene od 1.1.2020.
- podsjetnici i informacije za uspješni početak rada u novoj poslovnoj godini
- aktualnosti vezane uz porez na dohodak
- nove aktualnosti vezane uz definiciju djece i uzdržavanih članova
- nove odredbe o poreznoj kartici
|
10:30-11:00
|
Pauza za kavu
|
11:00-12:30
|
Mira Ognjan mag.oec
- smanjuju se porezno priznati troškovi sredstava za osobni prijevoz
- mogućnost uvida u podatke koji se odnose na pripadnost općini/gradu primatelja putem sustava ePorezna
- tko mora podnijeti INO-DOH
- aktualna pitanja vezana uz porez na dodanu vrijednost
- inventura-PDV implikacije kod manjkova
- ispravci pretporeza u 2019. i 2020.
- nove mogućnosti priznavanja pretporeza u 2020.
- PDV prijava za posljednje razdoblje oporezivanja u 2019.
- ulazak i izlazak iz sustava PDV-a u 2020.
- primjena dodatka IV. Popis strojeva i opreme pri obračunskom plaćanju PDV-a kod uvoza
- ostale PDV aktualnosti
|
12:30-13:00
|
Pauza zakuska
|
13:00-14:30
|
Dijana Ivanković, računovođa
- aktualnosti vezane uz porez na dobit
- smanjenje porezno priznatog rashoda za troškove sredstava za osobni prijevoz
- porezni poticaji za izvršene investicije i ulaganja u dugotrajnu imovinu mogući samo putem posebnog propisa o poticanju ulaganja
|
dr. sc. Mira Ognjan
Stalni je sudski vještak za računovodstvo i financije pri Trgovačkom sudu u Zagrebu. Bila je dugogodišnji profesor knjigovodstva u Prvoj ekonomskoj školi u Zagrebu. Dugi niz godina bavi se računovodstvenim consultingom. Bila je predavač na nekoliko Međunarodnih konferencija iz područja računovodstva. Predavačica je redovita suradnica "On line knjižnice za računovođe " gdje je napisala preko stotinu stručnih računovodstvenih članaka i odgovorila na ogroman broj pitanja klijenata. Vanjska je suradnica "Verlag Dashöfer" d.o.o. te je za tu tvrtku odradila velik broj poslovnih edukacija različitih tema te nekoliko "in house" savjetovanja gdje predavačica dolazi u tvrtku i individualnim pristupom rješava računovodstvene probleme klijenta.
Dijana Ivanković, bacc. oec.
Radi u računovodstvima privatnih tvrtki. Posljednjih 17 godina radi samostalno u vlastitom knjigovodstvenom servisu.
Dugogodišnji je stručnjak iz prakse, čije iskustvo potvrđuje veliki broj zadovoljnih klijenata (trgovačka društva, obrti, udruge). Osim računovodstvene ekspertize, poseban naglasak na njezin rad obuhvaća razumijevanje i ispravna primjena poreznih propisa. Sudjelovala u brojnim postupcima nadzora PDV-a poreznih obveznika.
Centar za poduku TRINOM
Strojarska cesta 24, Zagreb
Oprostite, na ovu konferenciju se više ne možete prijaviti.
Slažem se sa svim uvjetima dostave i plaćanja navedenima na ovom
obrascu.
Potvrđujem istinitost navedenih podataka!
Seminari u ponudi društva Verlag Dashöfer mogu biti seminari koji se održavaju „uživo“ i online seminari. U postupku naručivanja, kliknite na odabrani seminar, a zatim kliknite na opciju "Prijavite se". U sljedećem koraku otvorit će se obrazac pod nazivom seminara, datumom i načinom njegovog održavanja i drugim podacima, gdje u prazna polja unesite potrebne podatke i potvrdite narudžbu klikom na "Poslati prijavnicu". O primljenoj prijavnici bit ćete obaviješteni porukom elektroničke pošte. Slanjem prijavnice prihvaćate ove Opće uvjete poslovanja, a posebice sve uvjete sudjelovanja na odabranom seminaru, kao i uvjete plaćanja navedene na obrascu prijavnice.
Uplatu izvršite nakon primitka predračuna ili računa koji ćemo Vam poslati zajedno s rasporedom odnosno terminom edukacije (ili terminima, ako je riječ o višednevnoj edukaciji) putem elektroničke pošte.
U cijenu online seminara uključeni su radni materijali u digitalnom obliku, a u cijenu seminara koja se odvija „uživo“ uključeno je osvježenje uz bezalkoholno piće i troškovi radnih materijala u tiskanom obliku. Svi putni i ostali povezani troškovi kao što su troškovi smještaja i drugi u vezi s osobnim (fizičkim) sudjelovanjem korisnika na odabranom seminaru, padaju na njegov trošak. Na troškove sudjelovanja na online seminarima primijenit će se odredbe čl. 4. ovih Općih uvjeta.
Stručni seminar bit će održan samo u slučaju dovoljnog broja prijavljenih polaznika seminara. Isto vrijedi za seminare uživo, kao i za online seminare. Verlag Dashöfer pridržava pravo na eventualne izmjene predavača, mjesta održavanja seminara ili njegovog otkazivanja. O svim izmjenama korisnik će biti pravovremeno obaviješten pisanim putem, telefonom ili elektroničkom poštom. Korisnik bi trebao voditi računa o tome da je prisustvovanjem na stručnom seminaru obvezan poštivati zabranu snimanja svih vrsta audio, video ili audio/video zapisa, te se pridržavati općih pravila lijepog ponašanja, ne ometati druge polaznike i na primjeren način sudjelovati u radu svih osoba uključenih u održavanje predmetnog seminara.
Verlag Dashöfer može organizirati fotografiranje i snimanje za vrijeme održavanja seminara u marketinške svrhe, pri čemu polaznik seminara ima pravo prije početka takvog snimanja iskazati svoju želju da ne bude sniman samo na određeni ili na bilo koji način, što je Verlag dužan poštivati.
U slučaju da korisnik želi opozvati svoju prijavu za seminar koji se održava uživo (odustati od toga seminara), dužan je to učiniti u pisanom obliku najmanje 10 (deset) dana prije održavanja seminara. Ukoliko korisnik kontaktira Verlag u vezi s opozivom semiara za koji se prijavio manje od 5 (pet) dana prije planiranog dana održavanja seminara, dužan je snositi troškove u punom iznosu plaćenog seminara, a ako Verlag obavijesti o svome odustanku u roku od 5 (pet) do 10 (deset) dana - 50% (pedeset posto) od pune cijene seminara. U slučaju spriječenosti osobe čiji je dolazak na seminar prvotno bio planiran, moguće je ustupiti prijavu za seminar drugoj osobi.
U slučaju nestanka električne energije na lokaciji na kojoj se nalaze serveri društva Verlag preko kojih se održavaju online seminari ili drugog kvara odnosno većeg (dugotrajnijeg) ispada na opremi Verlaga i posljedične nemogućnosti održavanja planiranog seminara, Verlag će u dogovoru sa svim prijavljenim polaznicima dogovoriti alternativni termin njegovog održavanja, te o njemu obavijestiti sve prijavljene polaznike.
U ime cijelog tima Verlag Dashöfer d.o.o. zahvaljujem Vam na ukazanom
povjerenju i srdačno Vas pozdravljam!
Dina Patek, direktorica
Tel. 01/46 55 107, Fax. 01/46 55 108
E-mail: dina.patek@dashofer.hr; www.dashofer.hr
*Napomena:
Navedeni podaci mogu biti korišteni u svrhu marketinškog istraživanja,
tele-usluga, reklame i ponude postojećih i budućih produkata tvrtke, ili
eventualno drugih usluga i medija u sklopu tvrtki članica Verlag
Dashöfer Holding Ltd., te neće biti priopćeni trećim osobama. Vaše
podatke možete bilo kada izmijeniti ili obrisati.
Verlag Dashöfer d.o.o. je registriran pri Trgovačkom sudu u Zagrebu,
oznaka: Tt-05/4997-2 MBS:080525293.