PROLJETNO OKUPLJANJE ZAPOSLENIKA JAVNOG SEKTORA

21.5.2019, Zagreb

Održana je prva konferencija za javni sektor u organizaciji Verlag Dashofera. Tim naših stručnjaka pripremio je teme iz radnog prava, računovodstva i poreza te zaštite osobnih podataka, te pružio sistematizirani sažetak praktičnih informacija polaznicima iz javnog sektora. Zahvaljujemo svima koji su prisustvovali prvom proljetnom okupljanju zaposlenika javnog sektora te se nadamo da se vidimo i na idućem!

Mjesto održavanja
Zagreb
Vrijeme održavanja
21.05.2019.
Cijena
999,00 KN + PDV
  • Cijena za prvog polaznika 999,00 + PDV
  • Cijena za drugog polaznika iz iste firme 699,30 + PDV
  • Treća osobe iz iste firme besplatno sudjeluje na konferenciji
Cijena uključuje
  • radne materijale u printanom i digitalnom obliku
  • pauza za kavu i zakuska
  • certifikat o odslušanom predavanju
Posljednja slobodna mjesta
21
 
 

Uvod

Održana je prva konferencija za javni sektor u organizaciji Verlag Dashofera. Tim naših stručnjaka pripremio je teme iz radnog prava, računovodstva i poreza te zaštite osobnih podataka, te pružio sistematizirani sažetak praktičnih informacija polaznicima iz javnog sektora. Zahvaljujemo svima koji su prisustvovali prvom proljetnom okupljanju zaposlenika javnog sektora te se nadamo da se vidimo i na idućem!

Ciljna skupina

Edukacija je namijenjena šefovima računovodstva i financija te zaposlenicima na svim razinama računovodstva. Nadalje, konferencija je namjenjena pravnom odjelu te pravnicima unutar javnih ustanova, osobama zaduženim za provođenje postupka zapošljavanja, osobama zaduženim za zaštitu i privatnost osobnih podataka te službenicima i zaposlenicima na svim razinama koji žele potkrijepiti i proširiti svoje znanje.

Raspored konferencije

08:45- 09:00

Prijem i registracija polaznika uz kavu i zakusku

09:00-11:00

Radno vrijeme i njegove specifičnosti

O pravima radnika se puno govori, za razliku od  "prava"  poslodavaca da koristi zakonite alate u slučaju neprihvatljivog ponašanja zaposlenih. Gotovo da nema edukacija koje bi dale odgovor na pitanja kako postupati kad radni učinak i ponašanje radnika odstupaju od ugovorenih prava i obveza te negativno utječu na radnu klimu. Zakon o radu ne definira skrivljeno ponašanje radnika, samo propisuje obveze. Istodobno, pogrešno vođen postupak može rezultirati i otkazom koji nosi niz rizika, neplaniranih troškova i štetnih posljedica za sve strane.

Kako ispravno reagirati na kršenje radnih obveza, voditi postupak i kreirati dokumentaciju, te kako na konstruktivan način postavljati standarde poslovnog ponašanja koje doprinosi radnoj disciplini i povećanju učinkovitosti.

  • Reguliranje prava i obveza zaposlenih
  •  Važnost komunikacije sa zaposlenima
  • Zakonske odredbe kao temelj za provedbu postupka
  •  Koje se ponašanje u radnoj sredini  može okarakterizirati kao kršenje radnih obveza
  • Što nije opravdano smatrati skrivljenim ponašanjem
  • Teže i lakše povrede radnih obveza
  • Načini prestanka ugovora o radu
  •  Postupak kod skrivljenog ponašanja kao preduvjet otkaza
  • Utjecaj povrede radne obveze na odluku o redovitom ili izvanrednom otkazu
  •  Dokumentiranje postupka
  • Radnikova obrana
  •  Pisano upozorenje - forma, uručivanje, postupak kod odbijanja primitka
  •  Komparativni pregled starih i novih rješenja iz Zakona o rad
  • Koje su mjere/sankcije na raspolaganju poslodavcima
  • Sudska praksa
  •  Kada se zahtjevi za zaštitu dostojanstva mogu kvalificirati kao kršenje radnih obveza
  • Kako izbjeći rizike, optužbe za mobbing i neprimjerene reakcije
  •  Transparentno uređenje pravila poslovnog ponašanja
  •  Otkazi ugovora o radu i s tim povezana pitanja kroz primjere i sudsku praksu
  • zapošljavanje posebnih kategorija radnika- branitelji i osobe s invaliditetom

11:00-11:15

Pauza za kavu

11:15-12:15

Obračun plaća 

Obračunavanje naknada vezanih uz rad (prekovremeni rad, neujednačeno radno vrijeme, višestruki rad, podijeljeno radno vrijeme), druge naknade i radni učinak zbog povećanog radnog opterećenja

  •  Pravo na naknadu
  • Provjera podataka koje je dostavio državni službenik i posljedice nepravilnosti

12:15-13:15

GDPR i zaštita osobnih podataka s naglaskom na osobne podatke u ugovorima

13:15-13:45

Pauza za ručak

13:45-14:45

Računovodstvene i porezne specifičnosti u javnom sektoru

  •  PDV na transakcije s nekretninama u javnom sektoru
  •  Porez na promet nekretnina i javni sektor
  • Građevinske usluge u javnom sektoru i prijenos porezne obveze

14:45-15:00

Pitanja polaznika

dr. sc. Mira Ognjan

dr. sc. Mira Ognjan

Stalni je sudski vještak za računovodstvo i financije pri Trgovačkom sudu u Zagrebu. Bila je dugogodišnji profesor knjigovodstva u Prvoj ekonomskoj školi u Zagrebu. Dugi niz godina bavi se računovodstvenim consultingom. Bila je predavač na nekoliko Međunarodnih konferencija iz područja računovodstva. Predavačica je redovita suradnica "On line knjižnice za računovođe " gdje je napisala preko stotinu stručnih računovodstvenih članaka i odgovorila na ogroman broj pitanja klijenata. Vanjska je suradnica "Verlag Dashöfer" d.o.o. te je za tu tvrtku odradila velik broj poslovnih edukacija različitih tema te nekoliko "in house" savjetovanja gdje predavačica dolazi u tvrtku i individualnim pristupom rješava računovodstvene probleme klijenta.

Darko Graf, dipl. iur.

Darko Graf, dipl. iur.

Nakon završenog pripravničkog staža u odvjetništvu, položenog pravosudnog ispita i upisa u Imenik odvjetnika Hrvatske odvjetničke komore, osniva i započinje rad u vlastitom odvjetničkom društvu Alija Hrastinski & Graf, j.t.d. sa sjedištem u Zagrebu, u kojem i trenutno radi kao odvjetnik. U odvjetništvu je neprekidno od 2003. godine, od kada se najčešće susreće s pitanjima i problematikom radnog, ovršnog i građanskog prava.

Dijana Ivanković, bacc. oec.

Dijana Ivanković, bacc. oec.

Radi u računovodstvima privatnih tvrtki. Posljednjih 17 godina radi samostalno u vlastitom knjigovodstvenom servisu.
Dugogodišnji je stručnjak iz prakse, čije iskustvo potvrđuje veliki broj zadovoljnih klijenata (trgovačka društva, obrti, udruge). Osim računovodstvene ekspertize, poseban naglasak na njezin rad obuhvaća razumijevanje i ispravna primjena poreznih propisa. Sudjelovala u brojnim postupcima nadzora PDV-a poreznih obveznika.

Igor Strmečki, mag. ing., MBA

Igor Strmečki, mag. ing., MBA

Nakon više od 20 godina provedenih na vodećim poslovnim i informacijsko - tehnološkim pozicijama u regionalnim korporacijama, Igor Strmečki danas uspješno savjetuje o svim aspektima poslovanja u vlastitoj konzultantskoj tvrtki „Pragmatekh“. Kako on voli reći - 'uspješno premoštavaju nerazumijevanje tehnike i poslovanja'. Uspješno su vodili projekte GDPR usklađenja u više od 100 organizacija, te su imenovani Službenikom za zaštitu podataka u mnogim međunarodnim i domaćim organizacijama

Tomislav Markota, dipl. iur.

Tomislav Markota, dipl. iur.

Tomislav Markota, rođen. 25.05.1982. te diplomirao 2006. na pravnom fakultetu u Splitu. Nakon odrađenog vježbeničkog staža u Odvjetničkom društvu te vođenja pravnih poslova u privatnom trgovačkom društvu 2010. postaje viši inspektor u Državnom inspektoratu. 2014. godine postaje voditelj Službe za nadzor zapošljavanja u Inspektoratu rada Ministarstva rada i mirovinskoga sustava te je trenutno zaposlen na poziciju voditelja Službe za nadzor zapošljavanja u Državnom inspektoratu.

Kroz karijeru surađivao je na brojnim projektima, seminarima i konferencijama te je predstavnik Republike Hrvatske u Europskoj platformi za rješavanje neprijavljenog rada (Bruxelles), član radne skupine pa proširenje IMI sustava u dijelu koji se odnosi na neprijavljeni rad (Bruxelles), član radne skupine za osnivanje Europskog tijela nadležnog za rad (Bruxelles), ispitivač na državnom stručnom ispitu pri Ministarstvu uprave, član više radnih skupina kod izrade novih propisa ili izmjene i dopune postojećih.

Draškovićeva 49./1.kat

Suradnici

Oprostite, na ovu konferenciju se više ne možete prijaviti.


Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima