Izazovi i rješenja u tržištu nekretnina: Pravni i porezni aspekti

15.3.2024, ONLINE

Sporovi u vezi s nekretninama često su na žalost svakodnevna pojava u praksi. Neinformirane odluke prilikom sklapanja pravnih poslova vezanih uz nekretnine mogu dovesti do velikih financijskih rizika i dugotrajnih sudskih postupaka. Kako bismo smanjili te rizike, nužno je educirati se o ključnim aspektima vezanim uz promet nekretnina, poreze i zakup poslovnog prostora.

Predavanje će se fokusirati na najčešće zablude i pogreške koje se događaju prilikom sklapanja ugovora o zakupu. Polaznici će imati priliku čuti primjere najčešćih sporova u vezi sa zakupom nekretnina, kao i primjere dobre prakse prilikom pregovaranja ugovora o zakupu. Na taj način će steći uvid u što treba obratiti pažnju prilikom zaključivanja takvih ugovora.

Osim toga, predavanje će obuhvatiti teme oporezivanja nekretnina, poreznog položaja prometa nekretnina u postupku ovrhe, amortizacije nekretnina, oporezivanja najmova, ispravaka pretporeza i mnoge druge važne aspekte vezane uz oporezivanje nekretnina. Svi ovi elementi od presudne su važnosti za razumijevanje transakcija nekretnina i zakupa poslovnih prostora.

Cilj predavanja jest približiti polaznicima zakonske odredbe povezane s transakcijama nekretnina i zakupom poslovnih prostora, kako bi se smanjili financijski rizici i rizici sudskih postupaka. Kroz predavanje, polaznici će steći vrijedna znanja i alate koji će im pomoći da donose informirane odluke u vezi s nekretninama, što će im omogućiti sigurniji i uspješniji razvoj njihovih poslovnih i privatnih investicija. Ne propustite ovu priliku da unaprijedite svoje znanje i smanjite rizike vezane uz nekretnine!

Gospodarenje otpadom u 2024.

22.3.2024, Zagreb

Sve što trebate znati kako biste se upoznali s promjenama u zakonodavstvu.

U 2023. godini stupilo je na snagu nekoliko značajnih izmjena i novina u Zakonu o gospodarenju otpadom i pripadajućim propisima.

Koje promjene vas se tiču? Na što se pripremiti u narednom razdoblju? 

Unatoč provođenju mjera poput prevencije, ponovnog korištenja, recikliranja i oporabe otpada, količina komunalnog otpada u RH i dalje se kontinuirano povećava. Odvojeno sakupljanje otpada ne zadovoljava ciljeve postavljene u okviru EU-27 i nacionalne regulative (samo 14% u odnosu na 2010).

Donesen je Plan gospodarenja otpadom 2023. - 2028, Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja "Plan gospodarenja otpadom Republike Hrvatske za razdoblje od 2023. do 2028. godine", temeljni planski dokument gospodarenja otpadom.

Postupanjem prema Pravilniku osigurat će se prelazak na kružno gospodarstvo i smanjenje otpada, u skladu s ciljevima Plana gospodarenja otpadom RH. Također, odredbe Pravilnika usmjerene su na postupno smanjenje odlaganja otpada, posebno otpada koji je pogodan za recikliranje ili drugi postupak oporabe.

Dotaknut ćemo se konkretnih primjera ESG izvještavanja, pregleda sustava, resursa i kružnog gospodarstva.

Usklađenost sa zahtjevima zakona o zaštiti okoliša obično se dodjeljuje osobi ili osobama koje su već vrlo zaposlene.

Zbog toga je većina poslova povjerena ovlaštenim tvrtkama za gospodarenje otpadom. Međutim, praksa pokazuje da je nužna određena razina osposobljenosti takve osobe kojoj se ovi poslovi dodjeljuju.

Što možete očekivati?

Sveobuhvatni program pruža vam:

  • Pojašnjenja trenutnog i planiranog zakonodavstva o zaštiti okoliša
  • Sređivanje evidencija, izvješća i kompletne dokumentacije
  • Izbjegavanje kazne za prekršaje , kao što su nedovoljna evidencija i izvješćivanje, neadekvatno označavanje, skladištenje i sl.
  • Pravilno označavanje i skladištenje vašeg otpada 
  • Procedure i upitnici koji vas vode kroz pravilno izvršavanje zadataka
  • ESG kružno gospodarstvo
  • Savjet ili predloženo rješenje za određeni ekološki izazov s kojim se suočavate

Mnogo je novina u području gospodarenja otpadom, zato nam se pridružite na predavanju i saznajte sve informacije od predavača iz prakse, razmjenite iskustva s kolegama i povežite se.

Radni odnosi u praksi 2024.

26.4.2024, ONLINE

Na stručnom predavanju osvrnut ćemo se na one novosti koje su važne u poslovanju pravnog i kadrovskog odijela te ćemo govoriti o izazovima na tržištu rada, s obzirom na izmjene u radnom zakonodavstvu koje su na snagu stupile s 1.1.2023. odnosno 1.1.2024. godine, što u praksi zahtijeva od poslodavaca dosta prilagodbi i uzimanje u obzir promjena u kadrovskim procedurama i dokumentima.

Između ostalog, predstavit ćemo radne odnose u praksi – na koji način uskladiti svoje interne akte i procedure s izmjenama u zakonskoj regulativi, koje obveze poslodavcima nameće izmijenjeni Zakon o radu, te dotaknut ćemo se i primjera iz prakse – izazove raspoređivanja i evidentiranja radnog vremena radnika, zapošljavanja stranih radnika kao i dosadašnjoj sudskoj praksi u vezi s radnim odnosima, posebice u vezi s otkazivanjem.

Sve ove izmjene Zakona o radu imaju direktan utjecaj na odjele računovodstva, prava i ljudskih potencijala u praksi. Kako bi se riješile nove, nepredviđene situacije, preporučuje se prisustvovanje stručnom predavanju koje će rasvijetliti sve promjene u zakonu i njihov utjecaj u praksi.

Cyber sigurnost u poslovanju i zaštita podataka u praksi

29.4.2024, ONLINE

20.2.2024, ONLINE

Edukacija o informacijskoj i kibernetičkoj sigurnosti vaš je ključ za zaštitu važnih podataka i poslovanja. Upoznat ćete se s najnovijim standardima i smjernicama, uključujući NIS 2 direktivu. Naučit ćete kako procijeniti rizike i učinkovito upravljati incidentima. Također, edukacija će vam omogućiti da uspostavite sustav za upravljanje informacijskom sigurnošću te osigurate kontinuitet poslovanja čak i u slučaju incidenata. Posebna pažnja bit će posvećena prepoznavanju i zaštiti od phishing napada. Postanite stručnjak u očuvanju sigurnosti vaših informacija. Vaše znanje je vaša najvažnija obrana.

Uz iznimno brzu digitalizaciju u posljednje tri godine, migraciju poslovanja na internet i rad od kuće, ubrzano raste i trend ciljanih napada na poslovna okruženja. Cyber-napadi su sve češći i pojavljuju se uvijek iznova u novim oblicima:

  • phishing napadi porasli su za čak 62%,
  • broj ovih upada u poslovnu komunikaciju se udvostručio: onemogućavajući napadi, ransomware i ubacivanje zlonamjernog koda
  • primjetan je izniman porast broja investicijskih prijevara.

 (Izvor: SI-CERT 2020 Cyber ​​​​Security Report)

Poznavanje razine informiranosti, tj. kibernetička sigurnost u organizacijama postala je stalna potreba!

Tehničke zaštite mogu biti dobre samo do određene mjere. Nemarno rukovanje podacima, programima i računalima ne može jamčiti odgovarajuću razinu zaštite. Informatička sigurnost vaše organizacije stoga prvenstveno ovisi o ponašanju i znanju svakog zaposlenika.

Jeste li znali da će tvrtke i organizacije doživjeti radikalne promjene zbog temeljne izmjene kibernetičke sigurnosti na razini EU? Nacionalno zakonodavstvo se također mijenja.

Europska direktiva NIS 2* stupila je na snagu 16.1.2023. (u nacionalno zakonodavstvo mora biti prenesena za 21 mjesec), a priprema za nju bit će još zahtjevnija nego za GDPR, pa ima smisla krenuti s odgovarajućim prilagodbe na vrijeme! NIS 2 pokriva mnoge sektore koji nisu bili predmet NIS 1!

*Direktiva Europskog parlamenta i Vijeća o mjerama za visoku zajedničku razinu kibernetičke sigurnosti u EU.

Kazne su astronomske - do 10 milijuna eura ili 2% godišnjeg prometa (što je veće), ali ako istovremeno kršite NIS 2 i GDPR, bit ćete kažnjeni dvostruko! Usklađenost s novim pravilima više neće biti odgovornost samo IT-ja, već izravnog menadžmenta organizacije.

Što ćete saznati na predavanju?

  • Upoznat ćete temeljnu promjenu u području kibernetičke sigurnosti koja u naše tvrtke i organizacije dolazi iz EU
  • Upoznat ćete se sa strogim pravilima i saznati kako se širi krug tvrtki koje ih se moraju pridržavati
  • Razumjet ćete cijeli niz koraka koje ćete morati izvršiti (analiza rizika informacijskog sustava, određivanje sigurnosne politike, upravljanje prometnim krizama, revizija kibernetičke sigurnosti, sigurnost komunikacije u hitnim slučajevima...)
  • Saznat ćete tko su "povezani subjekti" i koje nove zahtjeve donosi za sve koji se na bilo koji način povezuju s centralnim informacijskim sustavom (osoba za kontakt, analiza upravljanja rizicima, procjena prihvatljive razine rizika, upute i procedure za incident, upravljanje, protokol obavješćivanja, provedba minimalnog raspona sigurnosnih mjera...)
  • U praksi ćete upravljati IT rizicima, tj. znati ispravno i učinkovito postupiti u slučaju incidenata
  • U svojoj ćete organizaciji adekvatno zaštititi podatke u digitalnom i fizičkom okruženju!

HeRo 2024. - inspirirajte se najboljima

11.9.2024, Zagreb

Pridružite nam se i ove godine na dvodnevnom insiprativnom predavanju u ugodnoj atmosferi, okruženju i druženju na HeRo stručnom skupu! Zanimljive i aktualne teme upotpunili smo zabavnim i opuštajućim popratnim sadržajima. 

Tijekom konferencije dobit ćete pregled aktualnih tema, novonastalih trendova i promjena za HR-ovce!

Upravljanje raznolikošću i talentima • Korporativna kultura • Podaci o ljudskim resursima • Zapošljavanje • Psihologija u ljudskim resursima • Obrazovanje i razvoj • Povlastice • Zakon i zakonodavstvo

Kakve će nam izazove donijeti 2024.?

Tijekom konferencije dobit ćete pregled aktualnih tema, novonastalih trendova i promjena za HR profesionalce

Vrhunski tim predavača, aktualna predavanja i vrijedne informacije za vaše poslovanje i praksu. Pridružite nam se na predavanju, podijelite iskustva i povežite se!

Nakon predavanja zabavu nastavljamo uz DJ-a i Pub kviz sa vrijednim nagradama!


Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima