Najèe¹æa problematika i pitanja u javnoj nabavi

23.2.2023, ONLINE

U izvje¹æu o radu Dr¾avne komisije za kontrolu postupaka javne nabave jedna od karakteristiènih pogre¹aka naruèitelja navodi se da naruèitelji prilikom pregleda i ocjene pristiglih ponuda, ocjenu ponuda ne vr¹e sukladno uvjetima i zahtjevima iz dokumentacije za nadmetanje ¹to dovodi do ¾albenog postupka. Takoðer, najveæi broj izjavljenih ¾albi prema fazama postupka (68,75%) je upravo u fazi odluke o odabiru.

Organizirali smo online konferenciju kojoj je cilj dati odgovore na pitanja koja se javljaju u postupcima javne nabave, pru¾iti detaljne informacije o ispravnom naèinu pregleda i ocjene ponuda u nadmetanjima i praksi DKOM-a te o zakonitom zavr¹etku postupka javne nabave dono¹enjem odgovarajuæe odluke. Namjena je ukazati polaznicima na najèe¹æe pogre¹ke naruèitelja u postupku pregleda i ocjene ponuda te na pogre¹ke ponuditelja prilikom izrade ponuda.

Predavanje se temelji na praktiènim iskustvima predavaèa i najèe¹æim pitanjima korisnika, a zamisao organizatora je poticanje razmjene iskustava polaznika u cilju uèinkovitije provedbe postupaka javne nabave.

Opis

U izvje¹æu o radu Dr¾avne komisije za kontrolu postupaka javne nabave jedna od karakteristiènih pogre¹aka naruèitelja navodi se da naruèitelji prilikom pregleda i ocjene pristiglih ponuda, ocjenu ponuda ne vr¹e sukladno uvjetima i zahtjevima iz dokumentacije za nadmetanje ¹to dovodi do ¾albenog postupka. Takoðer, najveæi broj izjavljenih ¾albi prema fazama postupka (68,75%) je upravo u fazi odluke o odabiru.

Organizirali smo online konferenciju kojoj je cilj dati odgovore na pitanja koja se javljaju u postupcima javne nabave, pru¾iti detaljne informacije o ispravnom naèinu pregleda i ocjene ponuda u nadmetanjima i praksi DKOM-a te o zakonitom zavr¹etku postupka javne nabave dono¹enjem odgovarajuæe odluke. Namjena je ukazati polaznicima na najèe¹æe pogre¹ke naruèitelja u postupku pregleda i ocjene ponuda te na pogre¹ke ponuditelja prilikom izrade ponuda.

Predavanje se temelji na praktiènim iskustvima predavaèa i najèe¹æim pitanjima korisnika, a zamisao organizatora je poticanje razmjene iskustava polaznika u cilju uèinkovitije provedbe postupaka javne nabave.

Predviðeno trajavnje predavanja od 08:30 do 10:30 sati.

Od aktualnih pitanja izdvajamo:

  • Kada koristite javni natjeèaj, a kada izravnu pogodbu?
  • U kojim sluèajevima ste obveznik javne nabave?
  • ©to kada je vrijednost nabave manja od one koja je propisana Zakonom o javnoj nabavi?
  • ©to kada ponuditelj ne mo¾e isporuèiti ugovorenu robu?
  • Kada mo¾ete zatra¾iti aneks ugovora?
  • Moraju li se provoditi dva postupka za izradu projektne dokumentacije ako su radovi na istoj katastarskoj jedinici?
  • Kako postupiti ako je vrijednost zamjenskog proizvoda veæa od prvobitne cijene proizvoda?
  • Kada se sklapa ugovor o poslovno-tehnièkoj suradnji?

Pozivamo Vas da unaprijed postavite pitanje na na¹u mail adresu info@dashofer.hr kako bi dodgovore dobili na online kofnerenciji!


Ovaj portal koristi kolaèiæe (cookies) kako bi pobolj¹ao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav ogla¹avanja.   U redu   Vi¹e o kolaèiæima

>