KONFERENCIJA - TRENDOVI U ONLINE PRODAJI

4.7.2019, Zagreb

Kako nova ponašanja kupaca prisiljavaju brandove na promjene te što od toga i kao se odvija u Hrvatskoj? Kako koristiti društvene mreže u prodaji? Kako biti u korak s digitalnim dobom?

Konkurencija je svakim danom sve veća a opstati u online svijetu nije nimalo lako. Kako se uopće odlučiti na online trgovinu i pronaći svoje kupce, kojim sve marketinškim alatima možete unaprijediti svoje poslovanje te kako razmišlja prosječni kupac kada pretražuje proizvode online?

Sve odgovore na ova pitanja dat će Vam stručnjaci iz područja prodaje, online trendova, psihologije kupaca i digitalnog marketinga. Uz sve to, na kraju Vas očekuje radionica na kojoj ćete uz definiranje publike, analizirati tržište i odrediti target te kreativnu strategiju. Pridružite nam se na konferenciji “TRENDOVI U ONLINE PRODAJI”

Opis

Kako nova ponašanja kupaca prisiljavaju brandove na promjene te što od toga i kao se odvija u Hrvatskoj? Kako koristiti društvene mreže u prodaji? Kako biti u korak s digitalnim dobom?

Konkurencija je svakim danom sve veća a opstati u online svijetu nije nimalo lako. Kako se uopće odlučiti na online trgovinu i pronaći svoje kupce, kojim sve marketinškim alatima možete unaprijediti svoje poslovanje te kako razmišlja prosječni kupac kada pretražuje proizvode online?

Sve odgovore na ova pitanja dat će Vam stručnjaci iz područja prodaje, online trendova, psihologije kupaca i digitalnog marketinga. Uz sve to, na kraju Vas očekuje radionica na kojoj ćete uz definiranje publike, analizirati tržište i odrediti target te kreativnu strategiju. Pridružite nam se na konferenciji “TRENDOVI U ONLINE PRODAJI”

09:00-10:30

BUDUĆNOST PRODAJE

Prodajna metrika
Korisničko iskustvo i korisničko zadovoljstvo

Trendovi u nagrađivanju prodajnih predstavnika
Kroz koje digitalne kanale širiti prodaju?

Chatbots, umjetna inteligencija, prodajne kvote i tehnologija
Trebamo li povećati ili smanjiti prodajni tim?

B2B ecommerce trendovi
Video materijali i voice search, brisanje granica između fizičkog i digitalnog svijeta

Proaktivni CRM budućnosti
Individualizacija i personalizacija

doc.dr.sc. Jasminka Samardžija

10:30-11:00

Pauza za kavu

11:00-13:00

ONLINE TRENDOVI U SVIJETU I HRVATSKOJ | KAKO SE PONAŠAJU KUPCI NA INTERNETU?

eCommerce trendovi u svijetu i u Hrvatskoj
Saznajte koje tektonske promjene se odvijaju na svjetskim tržištima, kako eCommerce utječe na dosadašnje modele prodaje? Kako nova ponašanja kupaca prisiljavaju brandove na promjene te što od toga i kako se odvija u Hrvatskoj?

Maloprodajna (B2C) ili veleprodajna (B2B) web trgovina
Sličnosti i razlike, koja nam treba, na što paziti?

Izrada web trgovine
Gdje krenuti s pripremama, kako se ekipirati, na što paziti, od kojih faza se sastoji te koje su uloge trgovca u svakoj od tih faza?

Omnichannel
Spajanje online i offline prodaje u jedinstveno iskustvo za kupca

Ponašanje kupaca u web trgovinama
Kako se zapravo kupci ponašaju u vašoj web trgovini i koji su to detalji koji će odlučiti hoće li vaša web trgovina biti jednostavna i intuitivna za korištenje ili će je kupci izbjegavati

Online prodaja različitim profilima kupaca
Kako komunikaciju i detalje u web trgovini prilagoditi različitim psihološkim profilima kupaca

Ivica Kruhek dipl. inf., direktor agencije Marker d.o.o.

13:30-13:30

Pauza za ručak

13:30-16:00

KAKO KORISTITI DRUŠTVENE MREŽE U PRODAJI | DIGITALNI MARKETING

Consumer journey - See Think Do Care model
Kako bi shvatili na koji način funkcionira online oglašavanje detaljnije ćemo ući u priču kroz model “see think do care” kroz koji će se lakše moći shvatiti svaka faza u kojoj možemo zateći našeg potencijalnog korisnika, te na koji način mu prići

Analiza i potencijal tržišta
Na praktičnim primjerima pokazat će se na koji način odrediti kakav je potencijal te koji budžet je potreban za kvalitetno online oglašavanje

Društvene mreže i alati
Google Adwords oglašavanje
Facebook oglašavanje
Instagram oglašavanje
Newsletter oglašavanje

Interaktivna radionica – 5 Google Adwords faza
Definiranje publike, targeting, kreativa, mjerenje

Andrej Tonković mag.oec., direktor marketinga, digitalna agencija Arbona

Kongresni centar FORUM Zagreb

(Radnička cesta 50 - centar Green Gold)


Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima