Online konferencija: Zapošljavanje stranaca i odlazak u inozemstvo

6.5.2021, ONLINE

Zapošljavanje strane radne snage tijekom epidemije koronavirusa ima svoje posebnosti i zamke za poslodavce i pretplatnike usluga od strane inozemnih pružatelja. Tijekom epidemije država poduzima razne mjere kako bi pokušala održati stabilnost i ravnotežu na tržištu rada, s jedne strane, a s druge strane, mjere su usmjerene na očuvanje postojećih radnih mjesta ili očuvanje radne aktivnosti.

Na praktičan i koristan način približit ćemo vam propisane postupke, predstaviti promjene u zakonodavstu vezanim uz zapošljavanje strane radne snage, upućivanje stranaca te moguće novčane kazne. Iz prve ruke ćete dobiti savjete i na primjerima iz prakse saznati kakva je stvarna situacija. Također ćemo razgovarati o problemu slanja stranaca na rad u inozemstvo i njihovim prihodima, a na primjerima ćemo odgovoriti na vaša pitanja ili vaše specifične potrebe u zapošljavanju stranaca.

Online konferencija: 14 ključnih pitanja o izaslanju djelatnika

29.4.2021, ONLINE

Nakon niza popunjenih edukacija na temu izaslanih radnika prikupili smo za Vas 14 ključnih pitanja koja su se tijekom prošlih eduakcija često ponavljala na webinarima. Na konferenciji saznajte sve potrebne informacije i razriješite nedoumice na temu izaslanja djelatnika i rada u dvije ili više država. Sve države članice EU dužne su uskladiti se s Direktivom 2018/957 Europskog parlamenta i Vijeća od 28. lipnja 2018 o izmjeni Direktive 96/71/EZ o upućivanju radnika u okviru pružanja usluga. Važna stavka je da izaslani radnik može raditi u drugoj državi najviše godinu dana, uz produljenje od šest mjeseci u izuzetnim slučajevima.

Izaslani radnici trebali bi dobivati jednaku plaću za jednaki rad kao i radnici država u kojima rade, uključujući sve bonuse i dodatke koji su propisani u državi u koju su upućeni, primjerice noćni rad, božićnicu, 13. plaću, uplate u obvezne fondove i slično. Nadalje, poslodavac im mora platiti trošak putovanja, boravka i smještaja i taj trošak neće smjeti oduzimati od plaće radnika. Poslodavci  također moraju osigurati pristojne uvjete smještaja za zaposlene radnike u skladu s nacionalnim pravilima.

Online konferencija: Izazovi modernog poslovanja

28.4.2021, ONLINE

Pandemija je promijenila radne procese u gotovo svim sektorima. Odjeli za ljudske resurse morali su se nositi s novim i neočekivanim zadacima. Voditelji i menadžeri su se morali prilagoditi trenutnoj situaciji, ali istodobno razmišljati o tome kako će izgledati život u tvrtkama nakon pandemije te kako će strukturirati svoje timove i poslovanje. Zaposlenici su se odavno prilagodili online radu od kuće,  a kako najefikasnije voditi takav virtualan tim i pri tome voditi računa o zaštiti osobnih podataka? Također, promjene u Zakonu o radu predviđene su tek za 2022. godinu, međutim, što nam trenutno zakonodavstvo definira te kakvo je uopće trenutno tržište rada, saznajte na konferenciji!

Online konferencija: Zaštita od požara

25.3.2021, ONLINE

Sustav zaštite od požara podrazumijeva planiranje zaštite od požara, propisivanje mjera zaštite od požara građevina, ustrojavanje subjekata zaštite od požara, provođenje mjera zaštite od požara i mnoge druge odgovornosti koje svako poduzeće i zgrada moraju zadovoljiti kako bi smanjili rizik nastanka požara, odnosno brzo i kvalitetno gašenje požara. Tim naših stručnjaka pripremio je za Vas edukaciju gdje ćete na jednom mjestu dobiti sve potrebne informacije te se adekvatno pripremiti za moguće nepredviđene okolnosti.

Radnik je ključ uspješnosti svake radne organizacije, no najčešće nije sagledavan šire od njegova uskog djelokruga rada. Tako su često i osposobljavanja koja nisu vezana uz taj djelokrug doživljavana kao gubljenje vremena i nepotreban trošak. S druge strane prisutan je i niz pozitivnih primjera gdje je upravo adekvatno osposobljen radnik pravovremenom reakcijom spriječio nastanak odnosno širenje požara te time neposredno pridonio minimiziranju potencijalne štete uslijed požara. U tom smislu autori će ukazati na nužnost adekvatnog osposobljavanja u kombinaciji sa odgovarajućom opremljenošću objekta te kontaktom sa nadležnom vatrogasnom postrojbom, a sve u skladu sa važećom pravnom i normativnom regulativom.

Koje su obveze poslodavca, osobe zadužene za provođenje evakuacije, ali i samih zaposlenika doznajte na već tradicionalnoj konferenciji zaštite od požara.

Osigurajte svoje mjesto na vrijeme na ovoj iznimno zanimljivoj konferenciji za koju postoji velik interes svake godine.

Konferencija - Digitalizacija računovodstva

25.2.2021, ONLINE

Kako pretvoriti dokumente u digitalni oblik? Kako automatizirati većinu procesa u prometu dokumenata? Je li to moguće učiniti u trenutnim zakonodavnim i tehničkim uvjetima? Je li skupo ili možemo, naprotiv, uštedjeti? 

Konferencija će vam pružiti pregled mogućnosti pojednostavljenja rada u računovodstvenom uredu i alata koje aktualno tržište već nudi. Sastavni dio je i vidljivost smjera kojim će se kretati daljnji razvoj rada računovođa. Moći ćete prepoznati koje aktivnosti možete optimizirati sada i o kojima biste trebali razmišljati u budućnosti jer se mogu u  potpunosti automatizirati . Ako je potrebno, moguće je s predavačima razgovarati o varijantama ili biti inspirirani drugim tvrtkama koje su već krenule putem automatizacije i iza sebe imaju svoje prvo iskustvo.

Na konferenciji ćete se upoznati s raspoloživim resursima i aplikacijama za olakšavanje rada računovođa, proći ćemo kroz trenutno zakonodavstvo i okvir definiran zakonom.

Važna točka konferencije je i rasprava i saznanje kako se određena tvrtka može prebaciti na digitalni oblik računovodstva.

Što kada Covid-19 uđe u tvrtku?

14.12.2020, ONLINE

Što kada Covid-19 uđe u Vašu tvrtku? Kako postupiti i osigurati zaštitu ostatka radnika i nastaviti poslovanje? Koja je odgovornost poslodavca, ali i odgovornost ostalih radnika? Koji su pravni i računovodstveni postupci te kako osigurati zaštitu na radu radnicima u tvrtki i radnicima kod kuće? Koji su psihološki efekti trenutne situacije u kojoj se nalazimo te kako uspješno prevladati krizu?

Kako bi na siguran način bili upoznati sa svim navedenim i nastavili uspješan rad i poslovanje u situacijama kada imate manjak radnika, kada je potrebno preraspodijeliti posao i zadržati kontinuitet poslovanja, naš tim stručnjaka će vam rastumačiti sve probleme poslovanja  sa psihološkog, pravnog i računovodstveno- financijskog aspekta kao i probleme zaštite na radu. Ukoliko ste se već susreli sa ovakvim situacijama, saznajte jeste li ispravno postupili, kako se što bolje pripremiti za buduće situacije ili nam unaprijed pošaljite pitanja ili nedoumice koje vas zanimaju.

6. KONFERENCIJA - Koktel računovodstvenih izmjena 2021.

10.12.2020, ONLINE

Završetkom još jedne poslovne godine, kod knjigovođa, računovođa te šefova financija i računovodstva stvara se jedna prilično velika doza stresa. Sa početkom 2021. godine na snagu stupa velik broj zakonodavnih izmjena. Pred poreznim obveznicima je veliki posao upoznavanja s promjenama koje donosi nova godina.

Novosti u porezu na dohodak, porezu na dodanu vrijednost i porez na dobit jedne su izmjena koje nas očekuju. Naši predavači dat će Vam smjernice za inventuru, porezno priznate i nepriznate troškove i reprezentaciju. Također, pružit će Vam pomoć i upute za pripremu i izradu završnog računa, akutalnosti iz područja poreznog nadzora te dati odgovore na pitanja iz ostalih računovodstvenih tema.

Uz sve najavljene izmjene, naši će Vam predavači dati dodatne podsjetnike i informacije za uspješni početak rada u novoj poslovnoj godini. 

Pridružite nam se na ovoj jedinstvenoj konferenciji i dočekajte novu 2021. godinu spremni.

Konferencija - Digitalizacija računovodstva 2020.

3.11.2020, ONLINE

Kako pretvoriti dokumente u digitalni oblik? Kako automatizirati većinu procesa u prometu dokumenata? Je li to moguće učiniti u trenutnim zakonodavnim i tehničkim uvjetima? Je li skupo ili možemo, naprotiv, uštedjeti? 

Konferencija će vam pružiti pregled mogućnosti pojednostavljenja rada u računovodstvenom uredu i alata koje aktualno tržište već nudi. Sastavni dio je i vidljivost smjera kojim će se kretati daljnji razvoj rada računovođa. Moći ćete prepoznati koje aktivnosti možete optimizirati sada i o kojima biste trebali razmišljati u budućnosti jer se mogu u  potpunosti automatizirati . Ako je potrebno, moguće je s predavačima razgovarati o varijantama ili biti inspirirani drugim tvrtkama koje su već krenule putem automatizacije i iza sebe imaju svoje prvo iskustvo.

Na konferenciji ćete se upoznati s raspoloživim resursima i aplikacijama za olakšavanje rada računovođa, proći ćemo kroz trenutno zakonodavstvo i okvir definiran zakonom.

Važna točka konferencije je i rasprava i saznanje kako se određena tvrtka može prebaciti na digitalni oblik računovodstva.

Konferencija - Zapošljavanje stranaca

22.10.2020, ONLINE

Problem koji već sad dulje traje i poprima ozbiljne posljedice u Hrvatskoj je nedostatak radne snage. Stoga mnogi poslodavci postavljaju pitanje kako uopće opstati na tržištu rada ako nema radnika. Kako si poslodavac može pomoći u trenutku kada jednostavno nema klasičnog radnika?

U tom slučaju, za sam opstanak i daljnje poslovanje potrebno je djelovati odlučno i pokušati zaposliti što je trenutačno moguće na tržištu rada u Hrvatskoj.

Dakle, okrenuti se mogućnostima zapošljavanja onih kategorija, koje se mogu zaposliti, a koji nisu u kategoriji klasičnog radnika kao što su stranci. To znači da je potrebna u cijelosti ili u jednom dijelu poslovanja adaptacija na situaciju glede izostanka radne snage na tržištu rada u Hrvatskoj.

S obzirom na to nameće se potreba, da poglavito ljudski resursi kod hrvatskih poslodavca, što bolje poznaju i primjenjuju pravni okvir glede zapošljavanja stranaca.

Pozivamo Vas na konferenciju na kojoj će se pokušati dati odgovor na sva pitanja i dvojbe glede zapošljavanja stranaca u Hrvatskoj.   

5. KONFERENCIJA - Gospodarenje otpadom i zaštita okoliša

24.9.2020, ONLINE

24.9.2020, Zagreb

EU propisuje stroge propise o gospodarenju otpadom da bi se u što većoj mjeri zaštitio okoliš i zdravlje građana. Kako poslovni i industrijski sektor spadaju među glavne generatore otpada odnedavno su suočeni s potrebom izmjene svoje poslovne prakse da bi poštivali zakonske odredbe koje se odnose na upravljanje otpadom te povećali svijest o zaštiti okoliša. 

Pozivamo Vas na izuzetno zanimljivu konferenciju na kojoj možete doznati sve "zelene" novosti kao i načine provedbe zakonskih odredbi.

Konferencija o sigurnosti i zdravlju na radu

15.9.2020, Zagreb

15.9.2020, ONLINE

Zadovoljstvo nam je što možemo najaviti da pripremamo konferenciju o sigurnosti na radu na kojoj ćemo razgovarati o svim pravnim okvirima i promjenama koje su važne za svakog poslodavca. Naši stručnjaci, koji pažljivo prate razvoj na polju zaštite na radu, objasnit će vam dileme i pružiti korisne informacije i, naravno, savjet kako bi olakšali svoje poslovanje.

Pozvani su viši i srednji menadžment, predstavnici, zdravstveni radnici i svi odgovorni za sigurnost i zdravlje zaposlenika na radnom mjestu.

Konferencijski program smo osmislili tako da on nije namijenjen samo profesionalcima koji to područje pokrivaju u tvrtkama, već nudi i praktična rješenja i smjernice onim tvrtkama koje nemaju zaposlenog stručnjaka i dijele te zadatke unutar tima.

Konferencija - Digitalizacija računovodstva 2020.

3.11.2020, ONLINE

Kako pretvoriti dokumente u digitalni oblik? Kako automatizirati većinu procesa u prometu dokumenata? Je li to moguće učiniti u trenutnim zakonodavnim i tehničkim uvjetima? Je li skupo ili možemo, naprotiv, uštedjeti? 

Konferencija će vam pružiti pregled mogućnosti pojednostavljenja rada u računovodstvenom uredu i alata koje aktualno tržište već nudi. Sastavni dio je i vidljivost smjera kojim će se kretati daljnji razvoj rada računovođa. Moći ćete prepoznati koje aktivnosti možete optimizirati sada i o kojima biste trebali razmišljati u budućnosti jer se mogu u  potpunosti automatizirati . Ako je potrebno, moguće je s predavačima razgovarati o varijantama ili biti inspirirani drugim tvrtkama koje su već krenule putem automatizacije i iza sebe imaju svoje prvo iskustvo.

Na konferenciji ćete se upoznati s raspoloživim resursima i aplikacijama za olakšavanje rada računovođa, proći ćemo kroz trenutno zakonodavstvo i okvir definiran zakonom.

Važna točka konferencije je i rasprava i saznanje kako se određena tvrtka može prebaciti na digitalni oblik računovodstva.

KONFERENCIJA- Zapošljavanje stranaca

22.10.2020, Zagreb

Problem koji već sad dulje traje i poprima ozbiljne posljedice u Hrvatskoj je nedostatak radne snage. Stoga mnogi poslodavci postavljaju pitanje kako uopće opstati na tržištu rada ako nema radnika. Kako si poslodavac može pomoći u trenutku kada jednostavno nema klasičnog radnika?

U tom slučaju, za sam opstanak i daljnje poslovanje potrebno je djelovati odlučno i pokušati zaposliti što je trenutačno moguće na tržištu rada u Hrvatskoj.

Dakle, okrenuti se mogućnostima zapošljavanja onih kategorija, koje se mogu zaposliti, a koji nisu u kategoriji klasičnog radnika kao što su stranci. To znači da je potrebna u cijelosti ili u jednom dijelu poslovanja adaptacija na situaciju glede izostanka radne snage na tržištu rada u Hrvatskoj.

S obzirom na to nameće se potreba, da poglavito ljudski resursi kod hrvatskih poslodavca, što bolje poznaju i primjenjuju pravni okvir glede zapošljavanja stranaca.

Pozivamo Vas na konferenciju na kojoj će se pokušati dati odgovor na sva pitanja i dvojbe glede zapošljavanja stranaca u Hrvatskoj.   

Konferencija o sigurnosti i zdravlju na radu

15.9.2020, Zagreb

Zadovoljstvo nam je što možemo najaviti da pripremamo konferenciju o sigurnosti na radu na kojoj ćemo razgovarati o svim pravnim okvirima i promjenama koje su važne za svakog poslodavca. Naši stručnjaci, koji pažljivo prate razvoj na polju zaštite na radu, objasnit će vam dileme i pružiti korisne informacije i, naravno, savjet kako bi olakšali svoje poslovanje.

Pozvani su viši i srednji menadžment, predstavnici, zdravstveni radnici i svi odgovorni za sigurnost i zdravlje zaposlenika na radnom mjestu.

Konferencijski program smo osmislili tako da on nije namijenjen samo profesionalcima koji to područje pokrivaju u tvrtkama, već nudi i praktična rješenja i smjernice onim tvrtkama koje nemaju zaposlenog stručnjaka i dijele te zadatke unutar tima.

ONLINE KONFERENCIJA - Zaštita na radu

9.6.2020, ONLINE

Iznimna nam je čast i zadovoljstvo najaviti Vam konferenciju na temu Zaštite na radu na kojoj će biti obrađeni svi zakonski okviri i promjene važne za svakog poslodavca. Tim naših stručnjaka koji budno prate razvoj svih događaja na hrvatskoj zakonodavstvenoj sceni rastumačiti će Vam sve nedoumice i dati pravodobne informacije te naravno korisne savjete koje će Vaše poslovanje dodatno olakšati.

Pošaljite svoja pitanja i nedoumice unaprijed te ćete odgovor dobiti na konferenciji!

Online konferencija: Kako završiti prvih mjesec dana poslovanja u kriznom periodu

30.4.2020, ONLINE

Iza nas je period u kojem smo se po prvi puta susretali sa mnogim pitanjima, mjerama, restrikcijama i smjernicama ponašanja. Pokušali smo se u kratkom vremenu što bolje prilagoditi novonastaloj situaciji gdje su nam nametnuta određena pravila.

Okupili smo tim od tri stručnjaka iz prakse koji se svakodnevno susreću sa pitanjima u novonastaloj situaciji. Konferencija obuhvaća nedoumice s kojima se najčešće susrećemo, pitanja iz područja radnog prava, računovodstva i obračuna plaća te ugovornih odnosa i odgovornosti za štetu.

Nalazimo se u situaciji koja će imati dalekosežne posljedice za sve nas. Potrebna je brza reakcija i fleksibilan pristup, kako bi se donijela ispravna odluka i provele učinkovite mjere, koje će barem usporiti proces recesije. Kako bi poduzeće nastavilo uspješno funkcionirati, novim mjerama i načinima poslovanja u svakodnevnoj praksi moraju identično pristupiti svi, pravnici, računovođe i porezni savjetnici. Pridružite nam se na ovoj jedinstvenoj online konferenciji i budite informirani u sigurnosti svog doma ili ureda.

Online konferencija: Zaštita od požara

23.4.2020, Zagreb

Sustav zaštite od požara podrazumijeva planiranje zaštite od požara, propisivanje mjera zaštite od požara građevina, ustrojavanje subjekata zaštite od požara, provođenje mjera zaštite od požara i mnoge druge odgovornosti koje svako poduzeće i zgrada moraju zadovoljiti kako bi smanjili rizik nastanka požara, odnosno brzo i kvalitetno gašenje požara. Tim naših stručnjaka pripremio je za Vas edukaciju gdje ćete na jednom mjestu dobiti sve potrebne informacije te se adekvatno pripremiti za moguće nepredviđene okolnosti.

Radnik je ključ uspješnosti svake radne organizacije, no najčešće nije sagledavan šire od njegova uskog djelokruga rada. Tako su često i osposobljavanja koja nisu vezana uz taj djelokrug doživljavana kao gubljenje vremena i nepotreban trošak. S druge strane prisutan je i niz pozitivnih primjera gdje je upravo adekvatno osposobljen radnik pravovremenom reakcijom spriječio nastanak odnosno širenje požara te time neposredno pridonesao minimiziranju potencijalne štete uslijed požara. U tom smislu autori će ukazati na nužnost adekvatnog osposobljavanja u kombinaciji sa odgovarajućom opremljenošću objekta te kontaktom sa nadležnom vatrogasnom postrojbom, a sve u skladu sa važećom pravnom i normativnom regulativom.

Koje su obveze poslodavca, osobe zadužene za provođenje evakuacije, ali i samih zaposlenika doznajte na već tradicionalnoj konferenciji zaštite od požara.

Osigurajte svoje mjesto na vrijeme na ovoj iznimno zanimljivoj konferenciji za koju postoji velik interes svake godine.

Online konferencija: Kako završiti prvih mjesec dana poslovanja u kriznom periodu

Iza nas je period u kojem smo se po prvi puta susretali sa mnogim pitanjima, mjerama, restrikcijama i smjernicama ponašanja. Pokušali smo se u kratkom vremenu što bolje prilagoditi novonastaloj situaciji gdje su nam nametnuta određena pravila.

Okupili smo tim od tri stručnjaka iz prakse koji se svakodnevno susreću sa pitanjima u novonastaloj situaciji. Konferencija obuhvaća nedoumice s kojima se najčešće susrećemo, pitanja iz područja radnog prava, računovodstva i obračuna plaća te ugovornih odnosa i odgovornosti za štetu.

Nalazimo se u situaciji koja će imati dalekosežne posljedice za sve nas. Potrebna je brza reakcija i fleksibilan pristup, kako bi se donijela ispravna odluka i provele učinkovite mjere, koje će barem usporiti proces recesije. Kako bi poduzeće nastavilo uspješno funkcionirati, novim mjerama i načinima poslovanja u svakodnevnoj praksi moraju identično pristupiti svi, pravnici, računovođe i porezni savjetnici. Pridružite nam se na ovoj jedinstvenoj internetskoj konferenciji i budite informirani u sigurnosti svog doma ili ureda.

Online konferencija: Sve što trebate znati o poslovanju u uvjetima pandemije

3.4.2020, ONLINE

Zbog iznimne situacije u kojoj smo se našli te velikih zdravstvenih i ekonomskih problema uslijed epidemije korona virusa COVID-19, bitno je na vrijeme reagirati i osigurati sve informacije te se upoznati sa specifičnim načinom rada u novonastaloj krizi. Isto tako, mnoge tvrtke su odlučile uvesti rad od kuće zbog sigurnosti svojih zaposlenika jer zatvaranjem poslovnih subjekata i obrazovno-odgojnih ustanova u svim segmentima društva rad od doma mnogima je postala jedina mogućnost nastavka rada.  

 

Kako bi na siguran način bili upoznati sa svim navedenim i nastavili uspješan rad tijekom razdoblja ove globalne pandemije, naš tim stručnjaka će vam rastumačiti sve probleme poslovanja  sa pravnog i računovodstveno- financijskog aspekta kao i probleme zaštite na radu.

 

Pridružite nam se na ovoj jedinstvenoj konferenciji i u sigurnosti svoga doma ili ureda budite informirani o najaktualnijoj temi danas.

Uloga eRačuna u digitalizaciji poslovnih procesa

17.2.2020, Zagreb

Cilj konferencije je predstaviti sudionicima iz sektora računovodstva, menadžmenta i informatike novitete i zakonske obveze iz područja digitalnog poslovanja i razmjene eRačun te ih osposobiti za slanje, zaprimanje, obradu i pohranu eRačuna u skladu s europskom normom. Upravo je uvođenje eRačuna u poslovanje početak potpune digitalizacije poslovnih procesa. Ured bez papira postaje imperativ poduzećima u borbi za konkurentnost, a digitalizacija poslovanja jedini alat za ostvarivanje tog cilja.

KONFERENCIJA: Računovodstvene i porezne izmjene u 2020.

30.1.2020, Zagreb

Konferencija je namijenjena svima koji žele na jednom mjestu saznati sve detaljne informacije i novosti za računovođe i knjigovođe. Porezna reforma uvela je mnoge polemike i rasprave u računovodstveno/financijskom okruženju tijekom zadnjih mjeseci. Pridružite nam se 30.01.2020. i saznajte sve novosti na jednom mjestu.

KONFERENCIJA - EU fondovi: pripreme za novo financijsko razdoblje 2021-2027

30.1.2020, Zagreb

U proteklim godinama učinjeni su veliki pomaci u korištenju europskih fondova. Novo financijsko razdoblje donosi nove izazove u korištenju fondova EU‑a i znatno veće mogućnosti.

Sredinom 2018. Europska komisija objavila je prijedlog zakonodavnog paketa za Kohezijsku politiku za razdoblje 2021.-2027. godine. Republici Hrvatskoj namijenjeno je 9,89 milijardi eura iz sredstava Kohezijske politike, a glavni kriterij za dodjelu i dalje je vrijednost BDP-a po stanovniku.

Europska komisija također je objavila nacrt novog zakonodavnog okvira za korištenje sredstava 2021.-2027., a RH je započela s pripremama ključnih strateških dokumenata. Pred nama su pripreme za novi višegodišnji financijski okvir 2021.-2027., odnosno proračun EU za idućih sedam godina. Treba također uzeti u obzir da je zbog Brexita na razini Hrvatske alokacija smanjena šest posto u odnosu na trenutačnu financijsku perspektivu.

Početak 2020. godine pravo je vrijeme u kojem se sadašnji i budući korisnici EU sredstava trebaju upoznati s procesom planiranja i mogućnostima koje donosi novo razdoblje. Pritom je nužno napraviti pregled dobrih i loših iskustava, prakse planiranja i korištenja sredstava i projekata.

5. KONFERENCIJA - Koktel računovodstvenih izmjena u 2020.

12.12.2019, Zagreb

Završetkom još jedne poslovne godine, kod knjigovođa, računovođa te šefova financija i računovodstva stvara se jedna prilično velika doza stresa. Sa početkom 2020. godine na snagu stupa velik broj zakonodavnih izmjena. Pred poreznim obveznicima je veliki posao upoznavanja s promjenama koje donosi porezna reforma, a prije primjene izmijenjenih odredbi Zakona o porezu na dohodak, Zakona o porezu na dobit, Zakona o PDV-u. Također, očekuju nas promjene i kod Zakona o fiskalizaciji i prometu gotovinom, Općeg poreznog zakona te ostale aktualnosti.

Uz sve najavljene izmjene, naši će Vam predavači dati podsjetnike i informacije za uspješni početak rada u novoj poslovnoj godini. 

Ove godine kao poseban dodatak možete i unaprijed prije održavanja konferencije postaviti pitanje ili dvojbu na naš email te dobiti odgovor na konferenciji.

01.01. započinje nova poslovna 2020. godina. Pridružite nam se na ovoj jedinstvenoj konferenciji i dočekajte novu 2020. godinu spremni.

KONFERENCIJA - Koktel pravnih izmjena i smjernice za 2020.

5.12.2019, Zagreb

Početak nove godine donosi nam niz izmjena Zakona s kojima se svakodnevno susrećemo. Za Vas smo pripremili sažetak najaktualnijih pravnih izmjena zakona kako bi na vrijeme dobili sve potrebne informacije te se pripremili za njihovu provedbu.

Uz novi Ovršni zakon gdje će se proći sve novine kod ovrhe nad plaćom, novčanim sredstvima, nekretninama te ulozi javnih bilježnika i Financijske agencije, naši predavači pripremiti će Vas i na izmjene u mirovinskom sustavu te Zakona o radu. Na posljetku, novine u odnosu na djelatnost trgovačkih društava te ostale aktualnosti Izmjena i dopuna Zakona o Trgovačkim društvima zaokružiti će sliku pravnih izmjena.

Također, radi velikog broja pitanja iz područja radnih odnosa, donosimo Vam i sažetak najaktualnijih pitanja i smjernica kod Ugovora o radu, prestanka radnog odnosa, otkaznim rokovima te bolovanju.

Pozivamo Vas da nam se pridružite na ovoj izuzetno zanimljivoj konferenciji uz vrhunske predavače iz prakse.

KONFERENCIJA - Završni račun za 2019.

28.11.2019, Zagreb

Krajem svake poslovne godine započinje zahtjevno razdoblje za računovodstvene i porezne stručnjake kojima je najvažnije utvrditi jesu li dobro optimizirali porezne i računovodstvene obveze. Ako se utvrdi da su se napravile neke pogreške tijekom godine, zadnji je čas da se to ispravi. Vrlo je važno provesti i kontrolne postupke, te napraviti kvalitetne financijske izvještaje. 

Završni račun je neizostavna stavka koju svaki poslodavac mora imati na kraju godine. Iz njega se vidi koliko je uspješno ili neuspješno poslovala određena tvrtka u navedenoj godini. Završni račun čini dokumentacija pod koju se najčešće smatraju zajedno: bilanca, račun dobiti i gubitka, porezna prijava. Potrebno je priložiti i bilješke koje sadržavaju dodatne i dopunske informacije koje nisu prikazane u bilanci i računu dobiti i gubitka. One pružaju dodatne informacije potrebne za pravilno razumijevanje izvještaja. Poduzeće je, sukladno zakonskim odredbama, poslovne knjige tijekom godine dužno voditi sukladno donesenim računovodstvenim politikama poduzeća.

Veliki i srednje veliki poduzetnici dužni su osim toga, predati i izvještaj o novčanom tijeku, kao i izvještaj o promjenama kapitala.

KONFERENCIJA - Novi Ovršni zakon

24.10.2019, Zagreb

Novi Ovršni zakon stupa na snagu 1.1.2020. godine. Najveće promjene se očekuju u samom postupku ovrhe a to je do sad bila najveća kritika Zakona. Novim zakonom ovršni postupak vraća se pod isključivi nadzor suda, a javni bilježnici postaju isključivo pomoćno tijelo u postupku. Postupak se pokreće i vodi korištenjem elektroničke komunikacije te korištenjem vjerodostojne isprave i propisanih obrazaca, čime se postupak pojednostavljuje. Proširen je krug primanja koja ne mogu biti ovršena - božićnice, regres, dnevnice, socijalne naknade i druga primanja koja radnici primaju izvan osnovne plaće. 

Cilj konferencije jest polaznicima istaknuti najbitnije novosti Ovršnog zakona. Naši stručni predavači stavit će poseban naglasak na izmjene odredbi koje se izravno tiču postupanja poslodavaca kao što je ovrha na primanjima, novčanim sredstvima, pokretninama i nekretninama. Također, predavanje sadrži novosti ovrhe sa računovodstvenog i financijskog aspekta. 

KONFERENCIJA - Sva lica kontrolinga

22.10.2019, Zagreb

Jeste li na dobrom putu ili zaostajete za konkurencijom a da toga niste ni svjesni? Tvrtke koje dobro posluju smatraju da im kontroling ne treba, dok s druge strane neke tvrtke smatraju kako je za uvođenje kontrolinga prekasno. Naime, na vrijeme je potrebno prepoznati značaj kontrolinga kako bi se sačuvala postojeća vrijednost tvrtke te stvorila nova. Stalnom edukacijom i praćenjem trendova u razvoju kontrolinga ostajemo u korak s konkurencijom.

Uloga kontrolinga u poduzeću je kompleksna, a nerazumijevanje kontrolinga od strane menadžmenta vodi smanjenju efikasnosti i efektivnosti upravljanja. Kontroling u poduzeću treba služiti menadžmentu kao pomoć u donošenju racionalnih odluka. Jer, smisao kontrolinga jest upravo u tome da bude u službi donošenja kvalitetnih poslovnih odluka.

Kontroler nije samo osoba koja šalje ogromne količine informacija i statističkih podataka, već osoba koja sagledava širu sliku cijelog poslovanja te razmišlja o budućnosti tvrtke. Ključ za dobar kontroling jesu komunikacija, timski rad i fleksibilnost, ali najvažnije od svega jest praćenje novih trendova te konstantno učenje. Potreba za edukacijom dokaz je kako se korpus znanja konstantno širi te kako je upravo zanimanje kontrolera jedno od najpoželjnijih poslova današnjice.

3. KONFERENCIJA - PDV 2019.

17.10.2019, Zagreb

Pozivamo Vas na treću po redu konferenciju o PDV-u u organizaciji centra za obrazovanje Verlag Dashofer koja se ove godine održava 17. listopada. Zakon o Porezu na dodanu vrijednost primjenjujemo svakodnevno, međutim još uvijek se javljaju razne dvojbe u situacijama oporezivanja PDV-om. 

Tko je porezni obveznik, što je predmet oporezivanja, koje je mjesto oporezivanja, na koji iznos se mora platiti PDV?

Tema porezni nadzor i aktualnosti će dati zaokruženu sliku što je porezni nadzor, tko i kako ga provodi. U kratkim crtama će se prezentirati kako se porezni obveznik može pripremiti za porezni nadzor te kako porezni nadzor izgleda sa strane poreznog obveznika. Također će se spomenuti aktualnosti ove teme u promjeni Općeg poreznog zakona i rada Carinske uprave.

Također, na konferenciji ćemo predstaviti i neke od novina koje je Vlada Republike Hrvatske predstavila kroz 4. krug porezne reforme.

Prvi krug od 1.siječnja 2017. rasterećenje 2,3 milijarde, drugi krug 1.siječnja 2018. 1,3 milijarde, treći krug 1.siječnja 2019. 2,7 milijardi kuna. Četvrti krug ukupno smanjenje će biti u idućoj godini 3,75 milijardi kuna. a sva 4 kruga donose više od 10 milijardi kuna rasterećenja. U ovom krugu reforme na prvom mjestu je porezno rasterećenje mladih. Uz to, od početka sljedeće godine opća stopa PDV-a smanjit će se s 25 na 24 posto. Snizit će se stopa PDV-a za hranu u ugostiteljstvu na 13%. 

Predavači će prolaziti kroz najčešće probleme s kojima se svakodnevno susrećemo, kao i specifične situacije na koje treba obratiti pažnju kod obračuna poreza na dodanu vrijednost.

4. KONFERENCIJA - Gospodarenje otpadom i zaštita okoliša

26.9.2019, Zagreb

Održana je i četvrta po redu uspješna konferencija "Gospodarenje otpadom i zaštita okoliša" u Kongresnom centru Forum. Zahvaljujemo svim polaznicima koji su ove godine došli i prisustvovali u predavanjima našeg tima stručnjaka, te svim predavačima koji su pružili profesionalne i precizne informacije svim polaznicima.

Vidimo se sljedeće godine u još većem broju!

KONFERENCIJA - GDPR u 2019.: Iskustva iz prakse i izazovi u budućnosti

12.9.2019, Zagreb

Održana je i prva konferencija na temu GDPR-a, nakon više od godinu dana obveze usklađenja sa Uredbom o zaštiti osobnih podataka. Na konferenciji smo napravili presjek dosadašnjeg usklađenja, što smo sve morali napraviti, koji su mitovi te što nas sve čeka u budućnosti.

Hvala svim polaznicima na prisustvu te predavačima koji su dali odgovore na sva pitanja.

KONFERENCIJA - Sprječavanje pranja novca i financiranja terorizma

29.8.2019, Zagreb

Održana je i prva uspješna konferencija "Sprječavanje pranja novca i financiranja terorizma" u Učilištu Tinom. Zahvaljujemo svim polaznicima koji su došli i prisustvovali u predavanjima te svim predavačima koji su pružili profesionalne i precizne informacije polaznicima.

Nadamo se kako ćemo uskoro ponoviti još jednu konferenciju na istu temu!

KONFERENCIJA - TRENDOVI U ONLINE PRODAJI

4.7.2019, Zagreb

Kako nova ponašanja kupaca prisiljavaju brandove na promjene te što od toga i kao se odvija u Hrvatskoj? Kako koristiti društvene mreže u prodaji? Kako biti u korak s digitalnim dobom?

Konkurencija je svakim danom sve veća a opstati u online svijetu nije nimalo lako. Kako se uopće odlučiti na online trgovinu i pronaći svoje kupce, kojim sve marketinškim alatima možete unaprijediti svoje poslovanje te kako razmišlja prosječni kupac kada pretražuje proizvode online?

Sve odgovore na ova pitanja dat će Vam stručnjaci iz područja prodaje, online trendova, psihologije kupaca i digitalnog marketinga. Uz sve to, na kraju Vas očekuje radionica na kojoj ćete uz definiranje publike, analizirati tržište i odrediti target te kreativnu strategiju. Pridružite nam se na konferenciji “TRENDOVI U ONLINE PRODAJI”

ULOGA ERAČUNA U DIGITALIZACIJI POSLOVNIH PROCESA

17.6.2019, Rijeka

Cilj konferencije je predstaviti sudionicima iz sektora računovodstva, menadžmenta i informatike novitete i zakonske obveze iz područja digitalnog poslovanja i razmjene eRačun te ih osposobiti za slanje, zaprimanje,obradu i pohranu eRačuna u skladu s europskom normom. Upravo je uvođenje eRačuna u poslovanje početak potpune digitalizacije poslovnih procesa. Ured bez papira postaje imperativ poduzećima u borbi za konkurentnost,a digitalizacija poslovanja jedini alat za ostvarivanje tog cilja.

KONFERENCIJA - ZAŠTITA NA RADU

12.6.2019, Zagreb

Održana je i četvrta po redu uspješna konferencija "Zaštita na radu" u Kongresnom centru Forum. Zahvaljujemo svim polaznicima koji su ove godine došli i prisustvovali u predavanjima našeg tima stručnjaka, te svim predavačima koji su pružili profesionalne i precizne informacije svim polaznicima.

Vidimo se sljedeće godine u još većem broju!

PROLJETNO OKUPLJANJE ZAPOSLENIKA JAVNOG SEKTORA

21.5.2019, Zagreb

Održana je prva konferencija za javni sektor u organizaciji Verlag Dashofera. Tim naših stručnjaka pripremio je teme iz radnog prava, računovodstva i poreza te zaštite osobnih podataka, te pružio sistematizirani sažetak praktičnih informacija polaznicima iz javnog sektora. Zahvaljujemo svima koji su prisustvovali prvom proljetnom okupljanju zaposlenika javnog sektora te se nadamo da se vidimo i na idućem!

KONFERENCIJA - ZAPOŠLJAVANJE STRANACA

Problem koji već sad dulje traje i poprima ozbiljne posljedice u Hrvatskoj je nedostatak radne snage. Stoga mnogi poslodavci postavljaju pitanje kako uopće opstati na tržištu rada ako nema radnika. Kako si poslodavac može pomoći u trenutku kada jednostavno nema klasičnog radnika?

U tom slučaju, za sam opstanak i daljnje poslovanje potrebno je djelovati odlučno i pokušati zaposliti što je trenutačno moguće na tržištu rada u Hrvatskoj.

Dakle, okrenuti se mogućnostima zapošljavanja onih kategorija, koje se mogu zaposliti, a koji nisu u kategoriji klasičnog radnika kao što su stranci. To znači da je potrebna u cijelosti ili u jednom dijelu poslovanja adaptacija na situaciju glede izostanka radne snage na tržištu rada u Hrvatskoj.

S obzirom na to nameće se potreba, da poglavito ljudski resursi kod hrvatskih poslodavca, što bolje poznaju i primjenjuju pravni okvir glede zapošljavanja stranaca.

Pozivamo Vas na konferenciju na kojoj će se pokušati dati odgovor na sva pitanja i dvojbe glede zapošljavanja stranaca u Hrvatskoj.   

KONFERENCIJA - GDPR - Zaštita osobnih podataka

27.3.2018, Split

KONFERENCIJA GDPR namijenjena je svima koji planiraju i provode usklađivanje s Uredbom za zaštitu osobnih podataka koja stupa na snagu u svibnju 2018. godine te žele na primjeren način osigurati pouzdanost primjene.

KONFERENCIJA - GDPR - Zaštita osobnih podataka

17.4.2018, Zagreb

KONFERENCIJA GDPR namijenjena je svima koji planiraju i provode usklađivanje s Uredbom za zaštitu osobnih podataka koja stupa na snagu u svibnju 2018. godine te žele na primjeren način osigurati pouzdanost primjene.

KONFERENCIJA - GDPR - Zaštita osobnih podataka

KONFERENCIJA GDPR namijenjena je svima koji planiraju i provode usklađivanje s Uredbom za zaštitu osobnih podataka koja stupa na snagu u svibnju 2018. godine te žele na primjeren način osigurati pouzdanost primjene.

KONFERENCIJA ZAŠTITA OKOLIŠA: Komunalni i građevinski otpad kao resurs

11.4.2019, Split

Stjecanje i dopunjavanje znanja iz područja gospodarenja otpadom od zakonodavnog okvira do primjene propisa u svakodnevnoj je poslovnoj praksi odnosno svakodnevnim poslovnima aktivnostima. Hrvatska ima jako velik problem s otpadom na kopnu i moru. Pridružite nam se na konferenciji 11.04.2019. u Splitu i saznajte sve aktualnosti i propise iz područja zbrinjavanja otpada.

Uloga eRačuna u digitalizaciji poslovnih procesa

20.2.2019, Zagreb

Cilj konferencije je predstaviti sudionicima iz sektora računovodstva, menadžmenta i informatike novitete i zakonske obveze iz područja digitalnog poslovanja i razmjene eRačun te ih osposobiti za slanje, zaprimanje, obradu i pohranu eRačuna u skladu s europskom normom. Upravo je uvođenje eRačuna u poslovanje početak potpune digitalizacije poslovnih procesa. Ured bez papira postaje imperativ poduzećima u borbi za konkurentnost, a digitalizacija poslovanja jedini alat za ostvarivanje tog cilja.

KONFERENCIJA - KOKTEL RAČUNOVODSTVENIH IZMJENA U 2019.

14.12.2018, Zagreb

Sa završetkom još jedne poslovne godine, kod knjigovođa, računovođa te šefova financija i računovodstva stvara se jedna prilično velika doza stresa. Razmišlja se o godišnjim obračunima poreza i prireza na dohodak, inventurama, usklađenjima i ispravcima PDV-a te pripremama za izradu završnog računa i još o mnogo čemu drugom. Međutim, 1.1. započinje nova poslovna 2019. godina. Pridružite nam se na ovoj jedinstvenoj konferenciji i dočekajte novu 2019. godinu spremni.

KONFERENCIJA - ZAVRŠNI RAČUN ZA 2018.

23.11.2018, Zagreb

Krajem svake poslovne godine započinje zahtjevno razdoblje za računovodstvene i porezne stručnjake kojima je najvažnije utvrditi jesu li dobro optimizirali porezne i računovodstvene obveze.Ukoliko se utvrdi da su se napravile neke pogreške tokom godine,zadnji je čas da se to ispravi.Vrlo je važno provesti i kontrolne postupke,te napraviti kvalitetne financijske izvještaje.

KONFERENCIJA - PDV 2018.

25.10.2018, Zagreb

Odredbe o porezu na dodanu vrijednost primjenjujemo svakodnevno i neprestano se susrećemo s mnogim dvojbama.Nadolazeće vrijeme biti će vrlo turbulentno u području poreza na dodanu vrijednost.Vlada je u proceduru uputila paket izmjena Zakona o PDV-u.Krajem svibnja 2018.Europska komisija je predstavila prijedlog izmjena Direktive 2006/112/EZ u pogledu usklađivanja i pojednostavljenja određenih pravila sustava poreza na dodanu vrijednost i uvođenja konačnog sustava za oporezivanje trgovine među državama članicama.Predložene promjene postojećeg režima predstavljaju najveću reformu sustava PDV-a u posljednjih 25 godina.Izmjene su usmjerene na odlučnu borbu protiv PDV prijevara.Iako predmetne izmjene neće stupiti na snagu odmah važno ih je na vrijeme percipirati i pripremiti se za njih.

Za sve obveznike PDV-a organizirali smo konferenciju na kojoj će predavači proći kroz najčešće probleme s kojima se svakodnevno susreću njihovi klijenti,kao i specifične situacije na koje treba obratiti pažnju kod obračuna poreza na dodanu vrijednost.Osim toga upoznat ćemo polaznike sa svim nadolazećim izmjenama zakonske regulative vezane uz PDV te rokovima njihovog stupanja na snagu.

KONFERENCIJA - POREZNA OPTIMIZACIJA vs. POREZNA KONTROLA

27.9.2018, Zagreb

Porezno planiranje je kvalitetan način rukovođenja poduzećem, a svodi se na činjenicu da se porezna obveza ne može izbjeći, ali se može optimizirati. Optimizacijom poreznih opterećenja postiže se kvalitetnije upravljanje imovinom tvrtke.

Pravilna primjena zakonske regulative, kao i Međunarodnih računovodstvenih standarda i Hrvatskih standarda financijskog izvješćivanja mogu osigurati okvir za optimizaciju poreznih obveza. Kako? Saznajte na konferenciji.

KONFERENCIJA - ZAŠTITA OD POŽARA

24.9.2018, Split

Sustav zaštite od požara podrazumijeva planiranje zaštite od požara, propisivanje mjera zaštite od požara građevina, ustrojavanje subjekata zaštite od požara, provođenje mjera zaštite od požara i mnoge druge odgovornosti koje svako poduzeće i zgrada moraju zadovoljiti kako bi smanjili rizika nastanka požara, odnosno brzo i kvalitetno gašenje požara.

Koje su obveze poslodavca, osobe zadužene za provođenje evakuacije, ali i samih zaposlenika doznajte na prvoj konferenciji o zaštiti od požara 24.09.2018. godine na KONFERENCIJI ZAŠTITA OD POŽARA

KONFERENCIJA - GOSPODARENJE OTPADOM I ZAŠTITA OKOLIŠA

21.9.2018, Zagreb

EU propisuje stroge propise o gospodarenju otpadom da bi se u što većoj mjeri zaštitio okoliš i zdravlje građana. Kako poslovni i industrijski sektor spadaju među glavne generatore otpada odnedavno su suočeni s potrebom izmjene svoje poslovne prakse da bi poštivali zakonske odredbe koje se odnose na upravljanje otpadom te povećali svijest o zaštiti okoliša. 

Pozivamo Vas na izuzetno zanimljivu konferenciju na kojoj možete doznati sve "zelene" novosti kao i načine provedbe zakonskih odredbi.

KONFERENCIJA - GOSPODARENJE OTPADOM I ZAŠTITA OKOLIŠA

18.9.2018, Zagreb

EU propisuje stroge propise o gospodarenju otpadom da bi se u što većoj mjeri zaštitio okoliš i zdravlje građana. Kako poslovni i industrijski sektor spadaju među glavne generatore otpada odnedavno su suočeni s potrebom izmjene svoje poslovne prakse da bi poštivali zakonske odredbe koje se odnose na upravljanje otpadom te povećali svijest o zaštiti okoliša. 

Pozivamo Vas na izuzetno zanimljivu konferenciju na kojoj možete doznati sve "zelene" novosti kao i načine provedbe zakonskih odredbi.

KONFERENCIJA - GDPR - Zaštita osobnih podataka

29.6.2018, Zagreb

KONFERENCIJA GDPR namijenjena je svima koji planiraju i provode usklađivanje s Uredbom za zaštitu osobnih podataka koja je stupila na snagu u svibnju 2018. godine te žele na primjeren način osigurati pouzdanost primjene.

KONFERENCIJA - ZAŠTITA NA RADU

15.6.2018, Zagreb

Iznimna nam je čast i zadovoljstvo najaviti Vam konferenciju na temu Zaštite na radu na kojoj će biti obrađeni svi zakonski okviri i promjene važne za svakog poslodavca. Tim naših stručnjaka koji budno prate razvoj svih događaja na hrvatskoj zakonodavstvenoj sceni rastumačiti će Vam sve nedoumice i dati pravodobne informacije te naravno korisne savjete koje će Vaše poslovanje dodatno olakšati.

KONFERENCIJA - ZAŠTITA NA RADU

15.6.2018, Zagreb

Iznimna nam je čast i zadovoljstvo najaviti Vam konferenciju na temu Zaštite na radu na kojoj će biti obrađeni svi zakonski okviri i promjene važne za svakog poslodavca. Tim naših stručnjaka koji budno prate razvoj svih događaja na hrvatskoj zakonodavstvenoj sceni rastumačiti će Vam sve nedoumice i dati pravodobne informacije te naravno korisne savjete koje će Vaše poslovanje dodatno olakšati.

KONFERENCIJA - JAVNA NABAVA

25.5.2018, Zagreb

Tim naših stručnjaka iz prakse pripremio je za Vas Konferenciju na temu Javna nabava. Predavanje obuhvaća sve novine koje su stupile na snagu. Osnovna nam je namjera prezentirati sistematizirani sažetak praktičnih informacija koje su nužne kako bi ste s lakoćom obavljali poslove.

KONFERENCIJA - POREZNA OPTIMIZACIJA vs. POREZNA KONTROLA

23.5.2018, Zagreb

Porezno planiranje je kvalitetan način rukovođenja poduzećem, a svodi se na činjenicu da se porezna obveza ne može izbjeći, ali se može optimizirati. Optimizacijom poreznih opterećenja postiže se kvalitetnije upravljanje imovinom tvrtke.

Pravilna primjena zakonske regulative, kao i Međunarodnih računovodstvenih standarda i Hrvatskih standarda financijskog izvješćivanja mogu osigurati okvir za optimizaciju poreznih obveza. Kako? Saznajte na konferenciji.

KONFERENCIJA - POREZNO PRIZNATI I NEPRIZNATI TROŠKOVI

27.4.2018, Zagreb

Kod evidentiranja poslovnih promjena vrlo je važno voditi računa o činjenici da li su pojedini troškovi porezno priznati ili porezno nepriznati, odnosno da li oni i kada mogu biti privremeno ili trajno dopustivi, a kada su oni trajno porezno nedopustivi, sa svrhom točnog izračuna obveze poreza na dobit.
Cilj konferencije je na jednostavan i razumljiv način kroz primjere pojasniti koji su to:
- računovodstveni prihodi koji su trajno porezno nepriznati
- porezni prihodi koji su trajno računovodstveno nepriznati
- računovodstveni rashodi koji su trajno porezno nepriznati
- porezni rashodi koji su trajno računovodstveno nepriznati
te kako u knjigovodstvu evidentirati privremene i stalne razlike s naslova amortizacije, troškova osobnih automobila, reprezentacije, vrijednosnih usklađenja potraživanja od kupaca, zaliha i financijske imovine te svih drugih rashoda.

KONFERENCIJA - ZAŠTITA OD POŽARA

13.4.2018, Zagreb

Sustav zaštite od požara podrazumijeva planiranje zaštite od požara, propisivanje mjera zaštite od požara građevina, ustrojavanje subjekata zaštite od požara, provođenje mjera zaštite od požara i mnoge druge odgovornosti koje svako poduzeće i zgrada moraju zadovoljiti kako bi smanjili rizika nastanka požara, odnosno brzo i kvalitetno gašenje požara.

Koje su obveze poslodavca, osobe zadužene za provođenje evakuacije, ali i samih zaposlenika doznajte na prvoj konferenciji o zaštiti od požara 13.04.2018. godine na KONFERENCIJI ZAŠTITA OD POŽARA

KONFERENCIJA - MOBBING I ZAŠTITA DOSTOJANSTVA RADNIKA

16.3.2018, Zagreb

Posljednjih godina sve više prostora posvećuje se problemu mobbinga, njegovoj učestalosti i njegovim razarajućim posljedicama. Ovoj krajnje nepoželjnoj pojavi i društvenom problemu može se pristupiti s psihološkog, socijalnog, medicinskog i pravnog polazišta, poglavito u području sprječavanja zlostavljanja na radnom mjestu i zaštite dostojanstva radnika. Doznajte na koji način i kako se ispričati u slučaju neopravdane reakcije i konkretnim dijalozima naučite kako pravilno reagirati na primjedbe, riješiti postojeće konflikte i prihvatiti kritiku te je pravilno izreći.

KONFERENCIJA - NAPLATA POTRAŽIVANJA U POSLOVNOJ PRAKSI U 2018.

Saznajte kako potraživanja nastaju i kako s njima postupati s poreznog i računovodstvenog stajališta.

Porezni savjetnici će Vas savjetovati kako osigurati, naplatiti i otpisati potraživanja. Sve u skladu sa aktualnim zakonodavstvom u 2018. godini.

Detaljno ćemo Vam približiti i pravni vidik potraživanja.

Koje su posebnosti potraživanja prema dužnicima koji su u stečaju i restrukturaciji poduzeća?

KONFERENCIJA - KOKTEL JAVNI SEKTOR

26.1.2018, Zagreb

Tim naših stručnjaka  iz prakse  pripremio je za Vas "koktel" svih novina. Osnovna nam je namjera prezentirati sistematizirani sažetak praktičnih informacija koje su nužne kako bi ste s lakoćom krenuli u novu računovodstvenu godinu.

KONFERENCIJA - KOKTEL RAČUNOVODSTVENIH IZMJENA U 2018.

14.12.2017, Zagreb

Sa završetkom još jedne poslovne godine, kod knjigovođa, računovođa te šefova financija i računovodstva stvara se jedna prilično velika doza stresa. Razmišlja se o godišnjim obračunima poreza i prireza na dohodak, inventurama, usklađenjima i ispravcima PDV-a te pripremama za izradu završnog računa i još o mnogo čemu drugom. Međutim, 1.1. započinje nova poslovna 2018. godina. Pridružite nam se na ovoj jedinstvenoj konferenciji i dočekajte novu 2018. godinu spremni.

KONFERENCIJA - PDV 2017.

27.10.2017, Zagreb

Zakon o PDV-u primjenjujemo svakodnevno, međutim još uvijek se javljaju razne dvojbe u situacijama oporezivanja PDV-om.

Za sve obveznike PDV-a organizirali smo konferenciju na kojoj su predavači prolazili kroz najčešće probleme s kojima se svakodnevno susrećemo, kao i specifične situacije na koje treba obratiti pažnju kod obračuna poreza na dodanu vrijednost.

KONFERENCIJA - Obračunski oblici plaćanja

26.10.2017, Zagreb

Problem naplaćivanja danas je sve veći stoga se sve više koristi alternativni načini naplate, da bi se podmirili dugovi, odnosno podmirile obveze. Rokovi plaćanja kupcima postaju sve dulji, a potreba da se smanje potraživanja proporcionalno rastu. Stoga su dobavljači prisiljeni u što kraćem roku izvršiti naplatu. 

KONFERENCIJA - KOKTEL JAVNI SEKTOR

26.1.2018, Zagreb

Tim naših stručnjaka  iz prakse  pripremio je za Vas "koktel" svih novina. Osnovna nam je namjera prezentirati sistematizirani sažetak praktičnih informacija koje su nužne kako bi ste s lakoćom krenuli u novu računovodstvenu godinu.

KONFERENCIJA - DIGITALNI MARKETING

19.10.2017, Zagreb

Konferencija na temu digitalni marketing sažetak je niza zanimljivih i interaktivnih predavanja koje pružaju sveobuhvatan pregled digitalnog marketinga. Cilj konferencije je upoznati polaznike s konceptom digitalnog marketinga od otvaranja web stranice i online marketinga, e-commercea pa sve do korištenje društvenih mreža za reklamiranje branda kroz različite kanale na internetu. U konačnici, pozivamo Vas da na našem predavanju savladate online marketinške strategije i steknete nove ideje reklamiranja svoje tvrtke.

KONFERENCIJA - POREZNA OPTIMIZACIJA vs. POREZNA KONTROLA

28.9.2017, Zagreb

Porezno planiranje je kvalitetan način rukovođenja poduzećem, a svodi se na činjenicu da se porezna obveza ne može izbjeći, ali se može optimizirati. Optimizacijom poreznih opterećenja postiže se kvalitetnije upravljanje imovinom tvrtke.

Pravilna primjena zakonske regulative, kao i Međunarodnih računovodstvenih standarda i Hrvatskih standarda financijskog izvješćivanja mogu osigurati okvir za optimizaciju poreznih obveza. Kako? Saznajte na konferenciji.

KONFERENCIJA - OPTIMIZACIJA ZA TRAŽILICE SEO. PRVI NA GOOGLE TRAŽILICI

14.9.2017, Split

Digitalni svijet postao je nezaobilazan izvor prometa koji iz godine u godinu bilježi impresivan rast. SEO optimizacija stranica za tražilice postala je izvanredan alat u postizanju odličnih i što je još važnije, stalnih izvor posjetitelja web stranice.

KONFERENCIJA - GOSPODARENJE OTPADOM I ZAŠTITA OKOLIŠA

12.9.2017, Zagreb

U prepunoj dvorani kongresnog centra FORUM u Zagrebu 12.09.2017. održali smo KONFERENCIJU Novi izazovi u gospodarenju otpadom i zaštiti okoliša. Velik broj polaznika znak je da je ova tema aktualna te vrlo zanimljiva, a nama kao organizatorima bila je velika čast sve  sudionike upoznati sa svim „zelenim“ novostima kao i zakonodavnim smjernicama kod primjene  zakona i pravilnika koji se tiču gospodarenja otpadom te zaštite okoliša.

Zeleni partneri konferencije bili su Hrvatski savjet za zelenu gradnju i tvrtka Vitaprojekt d.o.o. za projektiranje i savjetovanje u zaštiti okoliša. Sponzori Zelene tehnologije d.o.o. i S.T.P. d.o.o. izložili su svoje proizvode i usluge, a medijski pokrovitelj bio je Educentar.

Četvero predavača potrudili su se polaznicima objasniti praktičnu primjenu svih zakonskih odredbi. Velika nam je čast bila ugostiti i g. Beleca, direktora i vlasnika tvrtke Ecology 108 d.o.o., čiji deterdžent za rublje Eco Bianco nosi prvu oznaku EU Ecolabel u Hrvatskoj. Inspirativna priča i iskustvo cijelog procesa dodijele znaka EU Ecolabel nagrađena je pljeskom sudionika.

KONFERENCIJA - MOBBING I ZAŠTITA DOSTOJANSTVA RADNIKA

29.6.2017, Zagreb

Posljednjih godina sve više prostora posvećuje se problemu mobbinga, njegovoj učestalosti i njegovim razarajućim posljedicama. Ovoj krajnje nepoželjnoj pojavi i društvenom problemu može se pristupiti s psihološkog, socijalnog, medicinskog i pravnog polazišta, poglavito u području sprječavanja zlostavljanja na radnom mjestu i zaštite dostojanstva radnika. Doznajte na koji način i kako se ispričati u slučaju neopravdane reakcije i konkretnim dijalozima naučite kako pravilno reagirati na primjedbe, riješiti postojeće konflikte i prihvatiti kritiku te je pravilno izreći.

KONFERENCIJA - ZAŠTITA NA RADU

Iznimna nam je čast i zadovoljstvo najaviti Vam konferenciju na temu Zaštite na radu na kojoj će biti obrađeni svi zakonski okviri i promjene važne za svakog poslodavca. Tim naših stručnjaka koji budno prate razvoj svih događaja na hrvatskoj zakonodavstvenoj sceni rastumačiti će Vam sve nedoumice i dati pravodobne informacije te naravno korisne savjete koje će Vaše poslovanje dodatno olakšati.

KONFERENCIJA - JAVNA NABAVA

25.5.2017, Zagreb

Tim naših stručnjaka  iz prakse  pripremio je za Vas Konferenciju na temu Javna nabava. Predavanje obuhvaća  sve novine  koje su stupile na snagu s novim izmjenama u 2017. godini. Osnovna nam je namjera prezentirati sistematizirani sažetak praktičnih informacija koje su nužne kako bi ste s lakoćom obavljali poslove.

KONFERENCIJA - POREZNA OPTIMIZACIJA vs. POREZNA KONTROLA

18.5.2017, Zagreb

Porezno planiranje je kvalitetan način rukovođenja poduzećem, a svodi se na činjenicu da se porezna obveza ne može izbjeći, ali se može optimizirati. Optimizacijom poreznih opterećenja postiže se kvalitetnije upravljanje imovinom tvrtke.

Pravilna primjena zakonske regulative, kao i Međunarodnih računovodstvenih standarda i Hrvatskih standarda financijskog izvješćivanja mogu osigurati okvir za optimizaciju poreznih obveza. Kako? Saznajte na konferenciji.

KONFERENCIJA - POREZNO PRIZNATI I NEPRIZNATI TROŠKOVI

13.4.2017, Zagreb

Kod evidentiranja poslovnih promjena vrlo je važno voditi računa o činjenici da li su pojedini troškovi porezno priznati ili porezno nepriznati, odnosno da li oni i kada mogu biti privremeno ili trajno dopustivi, a kada su oni trajno porezno nedopustivi, sa svrhom točnog izračuna obveze poreza na dobit.
Cilj konferencije je na jednostavan i razumljiv način kroz primjere pojasniti koji su to:
- računovodstveni prihodi koji su trajno porezno nepriznati
- porezni prihodi koji su trajno računovodstveno nepriznati
- računovodstveni rashodi koji su trajno porezno nepriznati
- porezni rashodi koji su trajno računovodstveno nepriznati
te kako u knjigovodstvu evidentirati privremene i stalne razlike s naslova amortizacije, troškova osobnih automobila, reprezentacije, vrijednosnih usklađenja potraživanja od kupaca, zaliha i financijske imovine te svih drugih rashoda.

KONFERENCIJA - NAPLATA POTRAŽIVANJA U POSLOVNOJ PRAKSI U 2017.

16.2.2017, Zagreb

Saznajte kako potraživanja nastaju i kako s njima postupati s poreznog i računovodstvenog stajališta.

Porezni savjetnici će Vas savjetovati kako osigurati, naplatiti i otpisati potraživanja. Sve u skladu sa aktualnim zakonodavstvom u 2018. godini.

Detaljno ćemo Vam približiti i pravni vidik potraživanja.

Koje su posebnosti potraživanja prema dužnicima koji su u stečaju i restrukturaciji poduzeća?

KONFERENCIJA - KOKTEL RAČUNOVODSTVENE IZMJENE U 2017.

24.1.2017, Zagreb

U prepunoj dvorani ''Zemlji'', Kongresnog centra Forum, održan je III. Koktel računovodstvenih izmjena u 2017. I ovaj  potrudili smo se da Tim naših stručnjaka iz prakse pripremi za Vas "koktel" svih novina koje su stupiile na snagu s 1.1.2017. Osnovna nam je namjera bila prezentirati i sistematizirati sažetak praktičnih informacija koje su nužne kako bi ste s lakoćom krenuli u novu računovodstvenu godinu. 

KOKTEL JAVNI SEKTOR

13.12.2016, Zagreb

Tim naših stručnjaka  iz prakse  pripremio je za Vas "koktel" svih novina   koje će stupiti na snagu s 1.1.2017.. Osnovna nam je namjera prezentirati sistematizirani sažetak praktičnih informacija koje su nužne kako bi ste s lakoćom krenuli u novu računovodstvenu godinu.

KOKTEL - RAČUNOVODSTVENE IZMJENE U 2017.

6.12.2016, Zagreb

U prepunoj dvorani ''Zemlji'', Kongresnog centra Forum, održan je II. Koktel računovodstvenih izmjena u 2017. I ove godine  potrudili smo se da Tim naših stručnjaka iz prakse pripremi za Vas "koktel" svih novina koje će stupiti na snagu s 1.1.2017. Osnovna nam je namjera bila prezentirati i sistematizirati sažetak praktičnih informacija koje su nužne kako bi ste s lakoćom krenuli u novu računovodstvenu godinu. Ukoliko niste bili u mogućnosti prisustvovati našem koktelu u prosincu, bez brige za Vas smo pripremili još jedan u siječnju! Na našim stranicama saznajte sve potrebne informacije i rezervirajte svoje mjesto već danas. http://konferencije.dashofer.hr/?wa=WWW16KONF 

Sa završetkom još jedne poslovne godine, kod knjigovođa, računovođa te šefova financija i računovodstva stvara se jedna prilično velika doza stresa. Razmišlja se o godišnjim obračunima poreza i prireza na dohodak, inventurama, usklađenjima i ispravcima PDV-a te pripremama za izradu završnog računa i još o mnogo čemu drugom. Međutim, 1.1. započinje nova poslovna 2017. godina. Pridružite nam se na ovoj jedinstvenoj konferenciji i dočekajte novu 2017. godinu spremni.

KONFERENCIJA- ZAVRŠNI RAČUN

15.11.2016, Zagreb

Krajem svake poslovne godine započinje zahtjevno razdoblje za računovodstvene i porezne stručnjake kojima je najvažnije utvrditi jesu li dobro optimizirali porezne i računovodstvene obveze. Ukoliko se utvrdi da su se napravile neke pogreške tokom godine, zadnji je čas da se to ispravi. Vrlo je važno provesti i kontrolne postupke, te napraviti kvalitetne financijske izvještaje.

KONFERENCIJA - JAVNA NABAVA

10.11.2016, Zagreb

Na nedavno održanoj konferenciji Javna nabava, sudionici su iz prve ruke saznali odgovore na ključna pitanja o ispravnom načinu pregleda i ocjena ponuda, te dobili odgovore na najčešća pitanja vezana uz ispravak pogrešaka prilikom izrada ponuda kao i odgovore na način donošenja odluka u nadmetanjima i novoj praksi DKOM-a. Konferencija je zahvaljujući polaznicima i predavačima bila vrlo interaktivna i sadržajno detaljna.

Zahvaljujemo i partneru konferencije tvrtki Tenderi.hr, koja je poklonila jednogodišnje članstvo na istoimenom portalu za javna nadmetanja. 

KONFERENCIJA - PDV 2016.

13.10.2016, Zagreb

Zakon o PDV-u primjenjujemo svakodnevno, međutim još uvijek se javljaju razne dvojbe u situacijama oporezivanja PDV-om.

Za sve obveznike PDV-a organizirali smo konferenciju na kojoj su predavači prolazili kroz najčešće probleme s kojima se svakodnevno susrećemo, kao i specifične situacije na koje treba obratiti pažnju kod obračuna poreza na dodanu vrijednost.

KONFERENCIJA - Mobbing i zaštita dostojanstva radnika

29.9.2016, Zagreb

Vrlo zanimljivu temu Mobbinga i zaštite dostojanstva radnika održali smo 29.9.2016. u Zagrebu. Četiri stručna predavača prenijela su svoja iskustva polaznicima, većinu kojih su činili povjerenici za mobbing kojima su dane informacije bile vrlo korisne za svakodnevno obavljanje poslovnih zadataka. Najbolji pokazatelj vrlo interesantne teme bila su mnogobrojna polaznika. Medijski pokrovitelj konferencije bio je MojPosao, vodeći portalza oglašavanje radnih mjesta.

KONFERENCIJA - GOSPODARENJE OTPADOM I ZAŠTITA OKOLIŠA

22.9.2016, Zagreb

U prepunoj dvorani kongresnog centra FORUM u Zagrebu 22.rujna 2016. održali smo KONFERENCIJU Novi izazovi u gospodarenju otpadom i zaštiti okoliša. Velik broj polaznika znak je da je ova tema aktualna te vrlo zanimljiva, a nama kao organizatorima bila je velika čast sve  sudionike upoznati sa svim „zelenim“ novostima kao i zakonodavnim smjernicama kod primjene  zakona i pravilnika koji se tiču gospodarenja otpadom te zaštite okoliša.

Zeleni partneri konferencije bili su Hrvatski savjet za zelenu gradnju i tvrtka Vitaprojekt d.o.o. za projektiranje i savjetovanje u zaštiti okoliša. Sponzori Zelene tehnologije d.o.o. i S.T.P. d.o.o. izložili su svoje proizvode i usluge, a medijski pokrovitelj bio je Educentar.

Četvero predavača potrudili su se polaznicima objasniti praktičnu primjenu svih zakonskih odredbi. Velika nam je čast bila ugostiti i g. Beleca, direktora i vlasnika tvrtke Ecology 108 d.o.o., čiji deterdžent za rublje Eco Bianco nosi prvu oznaku EU Ecolabel u Hrvatskoj. Inspirativna priča i iskustvo cijelog procesa dodijele znaka EU Ecolabel nagrađena je pljeskom sudionika.

ZAŠTITA NA RADU

2.6.2016, Zagreb

02. lipnja 2016. u modernoj dvorani Kongresnog centra FORUM u Zagrebu održali smo vrlo uspješnu konferenciju Zaštita na radu. Uz pet predavača, od inspektora, savjetnika, pravnika pa do doktorice medicine rada, polaznici su saznali sve bitno za uspješnu provedbu Zakona o zaštiti na radu te rješenja na probleme koji se javljaju u praksi. Konferenciju su podržali i partneri, slovenska tvrtka Echo d.o.o. te WebZNR.

POREZNO PRIZNATI I NEPRIZNATI TROŠKOVI

28.4.2016, Zagreb

Krajem travnja 2016. godine u ugodnom ambijentu Hotela International održana je konferencija Porezno priznati i nepriznati troškovi pod stručnim vodstvom dipl.oec. Ksenije Kramar i mr.sc. Silvije Pretnar Abičić na kojoj su sudionici saznali sve što trebaju znati kod evidentiranja troškova u svrhu točnog izračuna poreza na dobit. Glavni partner konferencije bila je tvrtka Mazars, te je 10 sretnih sudionika konferencije dobilo knjigu Porezni savjetnik na dar.

KOKTEL - RAČUNOVODSTVENE IZMJENE U 2016.

10.12.2015, Zagreb

10. prosinca 2015. u prostorima Hotela International održan je koktel na temu RAČUNOVODSTVENIH IZMJENA U 2016. koji je bio namijenjena šefovima računovodstva, ekonomistima, financijskim direktorima, vlasnicima poduzeća, direktorima poduzeća, te svima onima koji su željeli saznati više o promjenama koje će stupiti na snagu s 1.1.2016.. Koktel je održan u Grand Salonu Hotela International, Miramarska 24 s početkom u 09:00 sati. Uz vodstvo stručnih predavača gospođu Kseniju Kramar ovlaštenu revizoricu i poreznu savjetnicu, gospođu Gloriju Propadalo poreznu inspektoricu, gospođu Vlastu Rošku direktoricu trgovačkog društva Total Balance d.o.o. i gospođu Miru Ognjan stalnu sudsku vještakinju za računovodstvo i financije pri Trgovačkom sudu te službenom partneru koktela firmi INFO-PROJEKT d.o.o. polaznici su stekli nova znanja te saznali na koji način olakšati svoje poslovanje.

NAPLATA POTRAŽIVANJA U POSLOVNOJ PRAKSI u 2016.

16.4.2015, Zagreb

16. travnja 2015. u prostorima Hotela International održana je stručna konferencija na temu Osiguranje i naplata potraživanja za 2015. godinu. Osim partnera konferencije, firme COFACE HRVATSKA seminar su vodili i predavači gospodin Darko Graf i gospođa Alija Hrastinski iz odvjetničkog društva Alija Hrastinski & Graf, j.t.d. te gospođa Mira Ognjan stalni sudski vještak za računovodstvo i financije pri Trgovačkom sudu u Zagrebu. Uz praktične radionice koje su pratile sadržaj seminara, interaktivno sudjelovanje polaznika u raspravi te praktične primjere naših predavača konferencija je završila s više nego pozitivnim odjekom među polaznicima koji su osim novih saznanja razmjenili vlastita iskustva i međusobne kontakte.


Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima

>